poniedziałek, 19 listopada 2012

#5 Aleksandra Kutz

Witam serdecznie w nowy tygodniu no i na poczatek tygodnia nowy graf , z którego sie bardzo ciesze po prostu uwielbiam tą panią jest naprawde świetna w czasie jazdy ;) heh...
Jesli ktoś ma program ttv i oglada program Ola w trasie to wie oczym mówie ;) jest tak mega usmiechnieta ze jak ja to gladam to sama sie smieje ;) przed ostatni odcinek mnie mega rozbawił gdy była w Rudzie śląskiej ;) poprostu ją ubóswtwiam chcialabym ją spotkać na żywo ;) ciesze sie ogromnie z tego grafu


kto to:?Aleksandra Kutz ,nie wiem jak to nazwać podrózniczka w trasie ? ;) heh
Kiedy wysłałam:?16.11.2012
Kiedy Dostałam : ? 19.11.2012
poprostu sie zapytałam jak moge zdobyc autograf pani Oli w trasie i mi odpisali zeby podac adres i postarają sie wsyłać kiedy dzisiaj sie pojawil autograf bardzo sie zdziwiłam ze tak szybko i ładne zdjecie zaraz im opisze ze dziekuje za autograf ze doszedł ;)
Jeszcze nie widziałam u nikogo takiego autografu wiec jestem pierwsza ;) i również z tego powodu sie ciesze ;) heh

Wypchanych skrzynek wam zycze w tym tygodniu ;) piszcie mi info o nn ;) pozdrawiam i spaniałego tygodnia zycze i wiele zdobyczy wymarzonych ;) Pa

4 komentarze:

  1. Gratuluję! Nawet widziałam kilka odcinków tego programu.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, gratuluję. Sam czasami oglądam "W trasie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam tego programu, ale gratuluję ;). Dodałam twój blog do linków i zapraszam do mnie. Mam nadzieję , że też mnie dodasz ;).
    (www.autografy-atagerki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde troche zazdroszczę :) chyba też wyslę prośbę. A program super :)

    OdpowiedzUsuń