czwartek, 1 listopada 2012

#1 Marta Bizon i Anna Sandowicz

Dzisiaj przechodze do was z nowym blogiem i nowymi autografami....postanowiłam założyć sobie bloga na blogspot ponieważ tam nie wyswietlały mi odwiedziny ;) na tym pozostaje wiekszosc z was tu ma wiec i ja postanowiłam ;) pewnie  bedziecie pisać ah znowu ona zmienia ile razy jeszcze bedzie wiec uprzedzam to ostatni moj blog ;) Przechodze do autografów jeszcze 1 graf i wybije mi 200 ;) kupiłam sobie juz piwo i bede oblewać tak duzej ilosci zebranej ;)

Te autografy ktore opisze dostałam od kolezanki i jeszcze raz jej bardzo dziekuje




Dziekuje ci bardzo!!!!

Życze wam wypchanych skrzynek w piątek ;) mamnadzieje ze cos sie pojawi.....

pozdrawiam !!!

4 komentarze:

  1. gratuluję :)
    zmienię w linkach adres :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i trzymam kciuki za następne sukcesy...

    zapraszam do mnie - potterowy autograf

    OdpowiedzUsuń