czwartek, 27 grudnia 2012

#11 Agata Kulesza

Witajcie! Jak tam po świętach ?
U mnie pojawił sie jezszcze przed nowym rokiem nowy graf.Ciekawa jestem czy cos sie jutro jeszcze pojawi i w poniedziałek ;) bo we wtorek napewno nic nie przyjdzie...Jak spedzacie sylwester?
Napoczątku sie zastanawiałam co to za pani nie poznalam jej ładne zdjecie....
Czekałam bardzo długo....postanowiłam nie pisać adresy jesli chcecie to piszcie pod postem to napewno sie zgłosze i wam podam..


                               wysł.6.06.2012
                               dost.27.12.2012 
               Wiec bardzo długo czekałam i bardzo sie ciesze ze sie doczekałam ;) kolejny graf z rodzinki.pl ;)

Wypchanych skrzynek po nowym roku ;) pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu!
    Faktycznie ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    pozdrawiam .
    jak możesz proszę o adres do pani Agaty
    autografyprzemka@wp.pl
    z góry dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,super graf :)
    www.autpgrafymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś mogła czekam na adres pani Kuleszy :D
    julita0720@o2.pl
    z góry dziękuje i Gratuluję podpisu na takim ładnym zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń