niedziela, 9 grudnia 2012

#8 Jasiek Mela

Witam dzisiaj ten popołudniowy niedzielny dzien  prawie sloneczny, ale mroźny przychodze do was z autografem z piątku nie chciało mi sie opisywac go w piątek wiec go pisze teraz....Nie bede zabardzo sie rozpisywac....Dostałam go,ale bez dedykacji trudno wysłałam @ ponieważ znalazłam u Bartka na blogu i fakt myslałam ze również dotane ksiązke wiec spróbowalam i wysłałam,ale tam sam graf nawet be dedykacji pech to pech,ale zawsze to niż nic;)
Jan Mela (ur. 30 grudnia 1988 w Gdańsku) – polski polarnik, najmłodszy w historii zdobywca biegunów (północnego i południowego) w ciągu jednego roku. Jest jednocześnie pierwszym niepełnosprawnym, który dokonał takiego wyczynu[1]. Założył fundację Poza Horyzonty[2]. Jest współautorem programu podróżniczego w Radiu Kraków – Między biegunami


Pisałam na @ taki fundacja@pozahoryzonty.org

A jak tam z autografami u was? przychodzą ? pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Gratuluję, również posiadam jego autograf . pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;) mam tez na tym swietnym zdjeciu ;)

    OdpowiedzUsuń