wtorek, 18 grudnia 2012

#10 Mieszko i Krzysztof Ibisz

Witajcie ponownie!
 Ten tydzien przed świetami będą dla mnie wspaniałe czuje ze jeszcze cos sie pojawi ciesze sie,że wkoncu się coś ruszyło.
Dzisiaj  w mojej kolekcji pojawiły sie kolejne autografy i bardzo jestem  z tego zadowolona i szczesliwa.pana Mieszka poprosiłam o dedykacje także dla Mateusza kuzyna ponieważ mnie oto poprosił napewno sie ucieszy...Jestem bardzo dzwięczna że pan Mieszko podpisał także Mateuszowi ja oczywiscie też mam..

              Adres : Exos Music
                          ul.Konopnickiej 5
                          66-100 Sulechów
                    dla Mieszka


              kiedy wysł:15.10.2012
              dostałam:18.12.2012

Następny graf to od pana Krzysztofa Ibisza bardzo,bardzo go uwielbiam...

Adres :Autoryzowany FanKlub Krzysztofa Ibisza
    Urząd pocztowy Warszawa 65
    skrytka pocztowa nr 6

 kiedy wysł : 15.10.2012
 dostała.18.12.2012
Pozdrawiam wszystkich czytających ;)

1 komentarz: