poniedziałek, 17 grudnia 2012

#9 Rafał Maserak







ciesze sie bardzo z tego autografu, adres wziełam z bloga Adama w ogole adresy biore dzieki Bartkowi i Adamowi dziekuje wam bardzo ze podajecie adresy ze pomagacie innym kolekcjonerom i jeszcze Arkowi dziekuje bo  i on podaje adresy a także Agacie  :


Kiedy wysł : 26.11.2012
 Kiedy dost: 17.12.2012
Adres :
Teatr muzyczny ROMA
ul.Nowogrodzka 49
00-695 Warszawa
dla Rafała Maseraka

A jak ta u was w poniedziałek skrzynki pełne ? a co tam wierzycie w koniec świata w piątki ? bo ja nie jakaś masakra glupoty gadaja ile juz to miało byc i nic nie widac ;) pozdrawiam goraco

2 komentarze:

  1. Proszę Cię jeśli piszesz notki to rób to poprawnie, mówi się wzięłam a nie wziołam, i pisze się w ogóle a nie wogóle...
    Blog prowadzisz fajnie ale przez takie błędy aż się nie chce czytać notek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny graf, mam podobny w swojej kolekcji ;)) Gratuluję i dzięki za miłe słowa ;)!

    OdpowiedzUsuń