poniedziałek, 25 lutego 2013

#17 Anna Oberc i Katarzyna Badura

Dzisiaj kolejne autografy do mojej skormnej kolekcji,liczyłam moje grafy i wyszło ,że mam 230 dla mnie to ogromna kolekcja.

Mam na biurku przyszykowane kolejne autografy do wysłania a jest w nich ,az  6 kopert tylko musze jeszcze napisac listy i włozyc do środka.

Oto dzisiejsze autografy :

Anna Oberc -  http://www.annaoberc.com/  tam jest kontakt,może akurat uda wam sie zdobyc autograf 

Opis :



  • 2002-2010: Samo życie – Karolina Bernsztajn "Kika"
  • 2003-2012: Na Wspólnej – Patrycja Sagan, partnerka Burzyńskiego
  • 2008: Rysa – dziewczyna wynajmująca Joannie mieszkanie w Nowej Hucie
  • 2009: Na dobre i na złe – żona Artura (odc. 381)
  • 2009-2010: Majka – Jola Ładosz
  • 2010: Fenomen – Jadźka
  • 2011: Wiadomości z drugiej ręki – Maria Puławska
  • 2011: Barwy szczęścia – lekarka (odc. 595)
  • 2011: Aida – Roksana (odc. 9)
  • 2012: Reguły gry – gość (odc. 11)


  • Katarzyna Badura

                                                                                                                                                                            
    opisane o niej ; http://www.skene.pl/osoba/159/Katarzyna-Taracinska-Badura


    Te autografy dostałam od kolezanki...pozdrawiam do nastepnej notki

    5 komentarzy: