wtorek, 19 lutego 2013

#16 Marta Chodorowska

Dzisiaj zrozumiałam co w tym naszym Hobby jest najważniejsze  CIERPLIWOŚĆ  ;) .

Ja wysłałam jej bardzo dawno temu i jeszcze nie widziałam u nikogo jej grafa ;) .
Bardzo sie ciesze że dostałam jej autograf.





Znana jako  Klaudia Kozioł córka wójty z Rancza

Wystepowała również w takich serialach jak :
Prawo Agaty, jako Magda
 Usta usta, jako Marta, siostra Izy
Hotel 52, jako Ewa
Sprawiedliwi, jako Basia
 Barwy szczęścia, jako Klaudia
 0 1 0, jako Marta
Wszyscy jesteśmy Chrystusami, jako Beata Chałkowska-Miauczyńska
Magda M., jako Klaudia Cisowska (odc. 41)
Kryminalni, jako Kasia (odc. 58)
Emilka płacze, jako Emilka
Na dobre i na złe, jako Magda Kubicz (odc. ?)
 Pensjonat pod Różą odc. 2 i 89, jako Ania
 Powiedz to, Gabi, jako Gabi

Tak jak wpominalam ciesze sie bardzo że dostałam ten graf :


Wysłałam : 15.10.2012
Dostałam:19.02.2012


Ps.zmienilam @ nie piszcie juz na onet, tam nie bede odpisywac, jesli ktos chce pisac pod komentarzami lub podajcie swoje @  jakies pytania zostaw swoj @ ja sie odezwie....

Pszypominam wam o zapisywaniu sie do wyjazdu dla kolekcjonerów do Warszawy

Tu sie zapisywac:
https://docs.google.com/forms/d/1Dqv8ojIyMvQUWdAJcJ-cxcSzU78ssZh5tg5oBMKPGqE/viewform

wiecej informacji pod poprzednią notką.


U was tez sie zrobiła  zima ? kiedy to sie skonczy ???? ja chce juz WIOSNE !!!! ;)  pozdrawiam do nastepnej notki.


12 komentarzy:

  1. Gratuluję świetny graf :)
    odezwij się na mojego maila :)
    autografyprzemka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj moich komentarzy, tylko idź zajrzyj do słownika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz dokladniej o co ci chodzi a jak ci sie niepodoba to nie czytaj kujonie jakos innym to nie przeszkadza

      Usuń
  3. Gratulacje. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że poziom dyskusji będzie na dnie. Albo nie, będzie stukał od spodu. Po pierwsze- zauważyłem, że robisz masę błędów ortograficznych. Jako, iż twierdzisz, że masz ponad 20 lat to moim zdaniem na taką osobę przystała wiedza na temat jak poprawnie napisać słowo 'przypominam'. Zachęcam do używania kropek, przecinków, bo czytając Twoje wypowiedzi nie wiem gdzie zdanie się kończy a gdzie się zaczyna. Po drugie- nazwanie mnie kujonem było całkiem śmieszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze może miałam z tym problemy w szkole nie kazdy pisze kropki i przecinki,co do wieku to mam wiecej.Powiedz mi czy każe ci ktoś to czytać jak nie rozumisz...Widze ze nie umisz sie skapnąc jakość inni umieją sie domyslec...Nie podoba ci sie to nie czytaj,czytaj inne blogi po co tu jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet w odpowiedzi na mój komentarz zrobiłaś masę błędów...
    Miałaś problemy? Ty je masz nadal. Idź poczytaj kilka stron słownika- to Ci dobrze zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co nie bede juz odpowiadac na twoje komentarze wogóle nie zasmiecaj mi bloga idz stad...a wogole kim ty jesteś,że sie tak wymądrzasz....Żegam Cie i wogole juz tu nie pisz bo bede komentarze kasowac!!!!! wymądrzaj sie u innych blogach jesli ci sie nudzi powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie nie podoba to po co czytac i komentowac? odwagi! a nie cisniecie z anonimka...
    gratulacje autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do lekarzy pisalam na adres warszawskiego Tvnu i takowa pieczatke mialam na kopercie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejty z anonimka- jakie to żałosne..

    Co do autografu to gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń