czwartek, 7 lutego 2013

Serial Rodzinka.pl








              Aby zdobyć podpisy od serialu Rodzinki.pl  należy wysłać na adres

                                                      Telewizja Polska S.A.
                                                                       ul. Jana Pawła Woronicza 17
                                                                         00-999 Warszawa
                                 
                                                                                Z Dopiskiem  rodzinka.pl


               Ps.nie wiem czy aktualny jeszcze , bo już serialu nie będzie  ,ale warto próbować ;) 



14 komentarzy:

  1. Kasiu, czy mogłabyś podac na jaki adres pisałaś na plan serialu Rodzinka.pl ? Bardzo Cię proszę, bo ja również jestem kolekcjonerką autografów i marzę o autografach wszystkich aktorów z Rodzinki.pl, a ty mi poprostu spadłaś z nieba wraz z tym postem. Proszę o odpowiedź :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu podaj mi na jaki adres mam ci wysłac ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Bardzo lubię Rodzinke.pl
    Ja już napisałam do Ciebie meila z prośbą o podanie adresu, mam nadzieję, że odpiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;)
    PS A podziękowania za adres to gdzie? ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Również dodałam Cię do linków, pozdrawiam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację ! Wspaniały autograf. Tez muszę do nich napisac ;)

    Autografy z planu serialu "Świat Według Kiepskich" ! Od : Marzeny Sztuki, Basi Mularczyk, Dariusza Gnatowskiego, Bartosza Żukowskiego i Patricka Yoka

    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com/2013/02/autografy-z-planu-serialu-swiat-wedug.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) jak długo czekałaś na odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
  8. siemka :)
    mogłabyś mi przesłać adres do aktorów RODZINKI.PL ???
    pisałam już do kilku kolekcjonerów ale Żaden mi nie odpisał :'(
    dominika76@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow gratuluję :) Mogłabyś mi napisać na jaki adres wysłać prośbę o autograf, oraz czy muszę wysłać swoje zdjęcie, czy dostanę jakieś z planu. z góry dziękuję.
    kasia96l@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak długo czekałaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. oj napewno się jeszcze sprzyda adres

    OdpowiedzUsuń
  12. oj napewno się jeszcze sprzyda adres

    OdpowiedzUsuń