sobota, 2 marca 2013

#18 Edyta Herbuś

Witajcie !

A ja sie ciesze ,że wiosna wkoncu nadchodzi wiosna. Nareszcie bede mogła sama chodzić do skrzyneczki mojej kochanej ;)
Wczoraj moj tata wreczył mi koperte,ktora kolezanka wysłała,bardzo Ci dziekuje.



W tamtym tygodniu wysłałam 6 listow na poczatku lutego ,również 6 listow ,teraz mamnadzieje ,ze bede sie czesciej autografy pojawiac i oto chodzi ;) Juz sie nie moge doczekac ;)

Pozdrawiam miłej niedzieli ;) no i zycze wypchanych skrzynek po niedzieli

4 komentarze:

  1. Ja w ciągu ostatniego tygodnia wysłałam 20 listów :D z czego 3 przyszły na razie. hehe
    Także życzę miłej niedzieli i wypchanej skrzynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie. Autografy z planu rodzinki.pl
    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :) wspaniała kolekcja :)
    mam prośbę czy mogłabyś dodać mnie do zakładki 'Inni kolekcjonerzy'? :)
    ja już to zrobiłam :)

    http://autografy-kingi.blogspot.com/

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń