środa, 6 marca 2013

#20 Jolanta Kwaśniewska

Czesc wam kochani !

Tego posta pisze wieczorem bo nie chciało mi sie przedtem ;) .
Dzisiaj odtrzymałam kolejny autograf do mojej skromnej kolekcji i jestem mega szczesliwa i zadowolona ,że go otrzymałam.

Ten autograf jest  dla mnie bardzo wazny i cenny.

Jestem szczesliwa

Wysłałam @ ;)

Dziekuje wam wszystkim za poprzednie komentarze za to ,że odpowiedzieliscie na moje pytania z zwiazku autografow kto podpisał,teraz juz wiem i dziekuje jeszcze wam serdecznie...

Wiosna tuż tuż słoneczko juz swieci i mamy wiosennie  ,ale długo sie nie cieszmy bo ma byc nawet -15 wiec zima powraca ! ;( ciekawie jeszcze bedzie tak,ze na wiekanoc bedzie snieg ;)

Ten tydzien zaliczam do udanych, no jeszcze sie nie skonczył bo mamy jeszcze 2 dni,ale czuje że jeszcze cos dostane ;)

A jak tam u was ? Ja samopoczucie ? 

Wypchanych skrzynek zycze  pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. gratuluję . pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dodaję Cię do mojej listy blogów ;)
    zapraszam do mnie

    www.skowron1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Nowa Notka! Serdecznie zapraszam ;) // sylwia-autografy

    OdpowiedzUsuń
  4. pisałem w wakacje i ani widu ani słychu jeśli chodzi o Panią Jolante :(
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń