piątek, 8 marca 2013

#21 Kamila Baar

Witajcie w ostatnim tygodniu ;)

Tak myslałam,ze sie jeszcze cos pojawi chociaż miałam wątpliwosci ,tata dzisiaj przyjechał bez poczty i faktycznie myslałam,ze nic dla mnie dzisiaj nie bedzie. A tu taka niespodzianka listonoszka coż wrzuca do skrzynki ;)

Koperte zobaczyłam ,że jest cos  małego co to moze być  ? a tu 2 malutkie zdjecia ;)

Dla mnie i dla brata po poprosiłam ta pania o podpis uwielbiam ja w serialu Na dobre i na Zle ;) jest świetna aktorką...





Bardzo malutkie foto , ale i tak sie ciesze....


Wysł : 26.06.2013
dost : 8.03.2013

świetny prezent na dzien kobiet od wspaniałej kobiety ;)

krótki okres czekania,ąz sie zdziwiłam ;)

Zrobiłam sobie liste do kogo mam wysłac. 20 listow musze powysyłać ;) w kolejnosci czeka na mnie Na wspolnej -aktorzy i Pierwsza miłosc - aktorzy ;)
Powoli bede wysyłac i wykreslac i bede zapisywac ;)


A jak tam u was z autografami ?

Miłego weekendu !!!!

Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Też dzisiaj dostałam od Kamilli i ogromnie się ucieszyłam :) życzę jak najlepszych autografów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;) Zgłaszałaś się do mnie o zrobienie nagłówka, z chęcią go wykonam! Proszę tylko o wysłanie zdjęć, które chciałabyś na nim umieścić na pocztę: iskas1101@wp.pl Postaram się zrobić go jak najszybciej. Pozdrawiam ;*
    pysiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń