wtorek, 23 kwietnia 2013

#27 Julia Wróblewska ,przyjaciołki ,Piotr Nerlewski ,Bartek Kasprzykowski,Lesław Żurek





Od Juli  dostałam z konkursu  ;) 





Piotr Nerlewski:

nastepny autograf dostalam dzisiaj jeden z pierwszej milosci o Fabiana byłam zdziwiona bo  pieczonka byla z Krakowa ;) niestety nie dolonczył fotki mam autograf na zwyklej kartce i miły list i nie moge wam go pokazac  jest prywatny troszke niemoglam roztrzytac mama  mi go czytała ale potem juz poszlo z górki ;) Też sie ciesze z tego grafu bardzo mily list i naprawde,, Fabian'' jest miły ;)



7 komentarzy:

  1. Gratulacje wszystkich autografów! :)
    Julia strasznie wydoroślała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zdobyłaś autograf Julii Wróblewskiej>
    Odpisz na meila monika2260@amorki.pl

    Pozdrawiam!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam autograf Julii Wróblewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotrek mieszka i studiuje na Krakowskim PWST dlatego pieczątka była z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak a propos, to jak udało Ci się zdobyć autograf Piotrka ?
      Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)
      Martoslawa1910@gmail.com :)

      Usuń