poniedziałek, 8 kwietnia 2013

#23 Natalia Szroeder

Mamy nowy poczatek tygodnia i zapowiada sie wiosennie NARESZCIE !!! dzisiaj u mnie zawitało słoneczko ah.....

Tego autografu nie widzialam jeszcze u nikogo na blogu raczej ;)
Barodzo mi sie spodobała jedna piosenka jak nazrazie tylko ta piosenke znam pt.Wszystkiego na raz razem z Liberem spiewa ;)
Pewnie wszyscy ja kojarzycie....
Dzisiaj z ciekawosci policzylam moja kolekcje i mam obecnej chwili 242 autografow,niezwła sumka...



czas oczekiwania krotki
A jak u was na poczatku tygodnia ? zycze wypchanych skrzynek ;) pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Gratuluję ! zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    W jaki spsób zdobyłaś ten autograf? (Odpowiedz w komentarzu podspodem)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń