środa, 26 czerwca 2013

#32 Paweł Małaszynski






Adres znalazłam na blogu pewnej naszej kolezanki kolekcjonerki Agaty




                                                             Biura Teatru Kwadrat
                                                             ul. Piękna 43/31

                                                           00-672 Warszawa
                                                          Dla Pawła Małaszyńskiego.




                                                wysł: 26.02.2013
                                                dost:  26.06.2013   


pozdrawiam was....wypchanych skrzynek




5 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Dodałam Cię do listy blogów. Liczę na to samo :)

    http://autografy-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja go kiedyś uwielbiałam...
    Nie piszę do polskich artystów, ale może się skuszę? :D


    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dawno Cię tu nie widziałam :D Gratuluję zdobyczy, ach ten Paweł ^^
    Chciałabym Cię poinformować, że też przenoszę się na bloggera, więc już niedługo znajdziesz moją kolekcję pod adresem http://autografy-hime.blogspot.com/!

    Jeśli możesz to zmień adres w linkach ^^
    Pozdrawiam, Hime.

    OdpowiedzUsuń