czwartek, 1 maja 2014

#71 Joanna Brodzik

 Wczoraj dostałam  przesyłkę od Joanny Brodzik  , wygrana w  konkursie na jej  stronie Facebooku. Bardzo się cieszę , ponieważ nie miałam jeszcze od niej autografu.... Za jakiś czas idę wywołać zdjęcia aktorów  i  będzie ich około 40 i  co jakiś czas będę wysyłać listy , Trochę trzeba poszaleć ;) najpierw ponownie powysyłam do pierwszej miłości  potem do pozostałych....






Będę potrzebowała adresu do : 

- Artura Żmijewskiego 
- Klaudia Halejcio       
-Przemysława Cypryańskiego 
- Maćka Zakościelnego  
- Michał Piela 



Pomoże mi ktoś  w adresach  ? chciałabym aby były  prawdziwe aby doszło. Jak  ktoś ma to wyślijcie mi na pocztę......z góry bardzo dziękuje...... Liczę na pomoc 

Wypchanych skrzynek jutro i wspaniałego weekendu....... odpoczywajcie ! ;) 

17 komentarzy:

  1. Oo jak super, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Aniu. pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam Joannę ! Bardzo Ci zazdroszczę i pozdrawiam
    ps. dodajemy do listy kolekcjonerów ?
    http://autografy-etiennette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne już dodałam ;) i dziękuje

      Usuń
  3. Świetny blog :D Gratuluję autografów:d Zapraszam do mnie (dopiero założyłam bloga, ale dodałam już pierwsze autografy na wymianę, a w najblizszych dniach będę uzupełniac bloga moimi autografami) :D ; http://autografyagaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń