poniedziałek, 5 maja 2014

#73 Mateusz Banasiuk

 Siemka !

Dzisiaj opiszę wam autograf  Mateusza Banasiuka  możecie go zobaczyć w serialu ,,Pierwsza Miłość ''
Mój kolejny wymarzony autograf bardzo się cieszę z niego , ponieważ chciałam ponownie wysłać  , ale  tym razem ze zdjęciem .Zaoszczędziłam na 2 znaczkach ;) bo wysłałam dwa razy i miałam do trzech razy sztuka ;)   ten autograf  zaliczam oczywiście do wymarzonych jakby nie było to w końcu to mój ulubiony serial ;) Mateusz również dołączył dwie ulotki z teatru  gdzie gra  także z  autografem....


   




Wysł : 18.02.2013
dost : 05.05.2014 

Adres : Teatr Ateneum 
ul.Jaracza 2
00-378 Warszawa 






24 komentarze:

  1. Gratuluję ! długo czekałaś , ale było chyba warto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! tak długo czekałam dlatego byłam już pewna że nie dostanę dlatego miałam wysłać jeszcze raz.;) ale naprawdę warto poczekać trochę na autograf.....

      Usuń
  2. Gratulacje ;) Też do niego wysłałam, ale na razie zero odpowiedzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ...długo jak widzisz się czeka ;)

      Usuń
  3. gratuluję :)Ja jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i życzę abyś dostała jak najszybciej ;) powodzenia

      Usuń
  4. Świetne zdjęcie !!
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń