środa, 28 maja 2014

#76 Przemysław Cypryański , Antoni Pawlicki , Agnieszka Więdłocha



 Dzisiaj dostałam 3 autografy  w jednym liście ;) dostałam od koleżanki  , kochana dziękuje Ci  jeszcze raz ....
Do pana Przemysława wysłałam list , ale to fajnie ,że mi wysłała ,ponieważ jak nie odpisze to i tak będę miała ;)

                                                               Przemysław Cypryański





                                                             Antoni Pawlicki







                                                      Agnieszka Więdłocha



25 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę , świetne zdobycze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Extra grafy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 28, 2014

    Gratuluje ! Ekstra autografy u mnie dzisiaj nowa notka. Zapraszam autografy-sabina

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne grafy

    OdpowiedzUsuń