czwartek, 12 czerwca 2014

#80 Maciej Zakościelny

 


 Witajcie. Pewnie wszyscy oglądają mecz , nie przepadam za  piłką nożną - wolę siatkę  ,  dlatego przestawię wam dzisiaj autograf pana Maćka Zakościelnego .  Tu mam niestety  problem ,zastanawiam się  czy dobrze wysłałam zdjęcia , zamiast zdjęcia Maćka czy nie wysłałam panu Cypryańskiemu  i się zastanawiam  własnie ;) ale chyba raczej dobrze wysłałam tak  sobie myślę, trudno chyba gapę szczeliłam , tak to jest gdy się wysyła po kilka grafów ;) trudno ;) , ich można pomylić  bo są podobni i zawsze się mylę ;) dowiem się gdy dostanę autograf pana  Przemysława Cypryańskiego .
Zastanawiam się ponieważ nie wróciło  moje zdjęcie tylko  dał  inne od siebie ;( , ale lepsze to niż nic.... ( a takie ładne zdjęcie wysłałam ;(  )

Z tym zdjęciem miałam lekki  problem z odszyfrowaniem go , pomógł mi oczywiście  Google grafika ;) kiedy wpisałam wyskoczył  mi  zdjęcie takie same i  trafiłam własnie na bloga  Agnieszki , oczywiście szybko  napisałam jej komentarz i dodałam do linków ;)  zapraszam  i polecam jej bloga    Klik  pozdrawiam Cie Agnieszka.




                           






Adres:
"Kalinowe serce" Fundacja artystyczna im.Kaliny Jędrusik
ul. Odolańska 21/22
02-562 Warszawa






wysł : 27.05.2014 
dost : 12:06.2014 

wysłałam  list , prośbę o autograf  i 1 zdjęcie 
dedykacja : tak 
Uwaga : nie wróciło  moje zdjęcie ,które wysłałam. 



ZAPRASZAM NA     Ask.fm


pozdrawiam..... 

30 komentarzy:

  1. Zakościelny zupełnie tu nie podbny ja pamiętam go z Kryminalnych to wyglądał inaczej, ale ludzie się zmieniają. Gratuluję i zapraszam do mnie. U mnie dzisiaj Anna Czartoryska :) autografy-sabina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie i dlatego mnie to zmyliło. dziękuje

      Usuń
  2. Gratuluję, ja czekam na jego autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)

    Zapraszam do mnie: http://autografymarczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko można pogratulować.
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Dziękuję ... Fajnego bloga masz napewno bede zaglądać. zaobserwuje cie ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpisał coś na list czy tylko autograf ze zdjęciem dostałaś? (mam jedno wielki pytanie, ale zastanawiam się czy opłaca się pisać xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam tylko zdjęcie z podpisem i mój plakat podpisany

      Usuń
  6. Gratuluje. Ja też wczoraj otrzymałem autograf od Zakościelnego. Jedno moje drugie sam dołączył. Koło godz. 12 zapraszam na mojego bloga na nowy post. autografyjr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje. Ja też wczoraj otrzymałem autograf od Zakościelnego. Jedno moje drugie sam dołączył. Koło godz. 12 zapraszam na mojego bloga na nowy post. autografyjr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń