czwartek, 10 lipca 2014

#81 Kora -Olga Jackowska



 Witajcie !
Dawno nic nie pisałam ,  ponieważ nic nie dostaje już  u mnie pusto  3 tyg .
Z racji tego ,że w skrzynce pusto a ktoś mnie poprosił na Asku żebym zrobiła notkę o Korze to  dziś własnie to uczynię ;).




Kora, właściwie Olga Aleksandra Sipowicz z domu Ostrowska, primo voto Jackowska (ur. 8 czerwca 1951 w Krakowie) – polska wokalistka rockowa i autorka tekstów, w latach 1976–2008 solistka zespołu Maanam


W sumie nie wiem ,które pierwsza strona ;) 
1 zdjęcie jest odbite od albumu  co się przykleja ,  oderwałam bo przeniosłam na album co się wkłada  zdjęcia.
Na 2 odwrocie czy 1 nie wiem ;) jest dedykacja  : ,, Katarzynie Kora  " tak mi się wydaje ,że to  Katarzynie ;) heh 


Zbliżenie  : 

Nie wiem kiedy dostałam na początku zbierania autografów....

strona pani Olgi  Klik






26 komentarzy:

  1. Gratulacje ! zapraszam do mnie http://autografyoli.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje oczywiście zajrze ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. gratuluję, byłam kiedyś na jej koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o też mam autograf Kory :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeny autograf, zapraszam do mnie http://autografylexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie, zapraszam do mnie ;)
    Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo i gratulacje :-)
    Jeśli ktoś chciałby zobaczyć moje autografy z MŚ 74 to proszę wejść na moją stronę Crohnblog.pl i po prawej kliknąć moje zdjęcia.
    Pozdrawian i jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń