niedziela, 21 września 2014

#98 3 fakty o mnie Zobacz ;)


 Siemka !

Dzisiaj chciałabym troszkę o sobie napisać abyście się czegoś o mnie dowiedzieli  i mam dla was 3 fakty  o mnie ;)

1 fakt : Seriale

Kocham serial  Pierwszą miłość. Opowiada on o losach przyjaciół,którzy mieszkają we Wrocławiu.Bohaterzy spotykają sie z wieloma problemami,które wraz z bliskimi  próbują je pokonać.Pokazane są  też tam problemy młodzieżowe czyli  Szkoła , uczniowie  są  tam również fabuły  kryminalne,romansy i  miłość.Warto oglądać bo są  emocje ;) Kocham Wrocław!!!  Uwielbiam też seriale m jak  miłość , Przyjaciółki ,rodzinka.pl , Na wspólnej  i  wiele innych  ;)

Teraz  chce wam pokazać WYMARZONĄ kolekcję autografów z tego serialu.



Nie dawno  czyli 28.08.2014 doszedł jeszcze jeden autograf z pierwszej miłości ,który był  opisany  na blogu jest to od mojej imienniczki  Katarzyny  Ankudowicz czyli  serialowa Beatka 


Moim marzeniem jest spotkać ich na żywo niestety  nie mogę uczestniczyć w takich imprezach.Moim ulubionym aktorem z tego serialu  jest oczywiście  Radek  i Mikołaj  czyli Mikser.

2 fakt : 

 Kocham czytać książki  


Oczywiście nie wszystkie książki  mnie interesują ,  najczęściej czytane przez zemnie  są młodzieżowe i  oczywiście kryminał ;) nie lubię czytać romansów ani  lektur.



3 fakt to  Internet 





Kocham oglądać YouTube , uwielbiam oglądać  dziewczyn ,które opowiadają o swoich  kosmetykach ,robią tagi i  pokazują swoje życie codzienne. 
Instagram  :  uwielbiam też  tam przesiadywać chwalić się i  dodawać komentarze  i  lubić zdjęcia ;) i poznawać nowych  ludzi chyba jak każdy ;) jest też Ask ,blog i poczta więcej takich stron  nie posiadam . 

To na tyle mam nadzieje ,że post  wam się spodobał  dajcie znać  co o tym  myślicie czy chce takie posty.















6 komentarzy:

  1. Mega zazdroszczę i gratuluję tak pokaźnej kolekcji autografów z tego serialu , uwielbiam Pierwszą Miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń