środa, 29 października 2014

#117 Małgorzata Kalicińska

 


      Polska pisarka : książki  , które napisała



• Dom nad rozlewiskiem, Zysk i S-ka, 2006
• Powroty nad rozlewiskiem, Zysk i S-ka, 2007
• Second Hand – opowiadanie wydane w zbiorku Wakacyjna miłość.
• Miłość nad rozlewiskiem, Zysk i S-ka, 2008
• Fikołki na trzepaku, Zysk i S-ka, 2009
• Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie, 2010
• Zwyczajny facet, Zysk i S-ka, 2010
* Lilka - najnowsza powieść Zysk i S-ka 2012









kontakt : Facebook

19 komentarzy:

  1. Dzięki, że dodałaś ten autograf zdjęcie, bo nie wiedziałam czy mam prawdziwy, a teraz wiem, że to druk, bo tak samo napisane jest nawet ta buźka jest taka samo narysowana :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej nawet nie wiedziałam , ale coś mi tu nie grało bo nie ma z dedykacją a sama mi wysłała teraz trzeba samemu sobie wydrukować a to już nie jest to samo ;)

      Usuń
  2. Hej, nominowałam Cię do "Liebster Blog Award". Po pytania zapraszam tutaj : http://ingeniousmindofart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi dziękuje bardzo, postaram się zrobić jak najszybciej ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. łał, pierwszy raz spotykam się z blogiem o takiej tematyce ;) gratuluję i pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I really enjoy your blog!
    It's pretty awesome here :) <3

    Greetings,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń