czwartek, 9 października 2014

Monika Mazur




Dzisiaj dostałam  autograf wymarzony  jestem mega , mega szczęśliwa z tych autografów.Pani Monika jest świetną  dziewczyną  widać  ,że dba o fanów.Najpierw spytałam się na Fc czy mogę  wysłać  plakat  i żeby  się podpisali pozostali  lekarze i odpisała , że pewnie i  tak wysłałam plakat  z serialu  i spełniła moją prośbę.Dostałam podpisany plakat  od Wojciech Kuliński, Dariusz Wieteska oraz także Moniki Mazur.

Uwielbiam ten serial


       





Wysł : 29.09.2014 
dost : 09.10.2014


Adres : biura serialu.
ul. J.Dąbrowskiego 
37 02-561 Warszawa, 
z dopiskiem " Na sygnale Monika Mazur"

19 komentarzy:

  1. Gratuluję oraz zapraszam do mnie :) http://autogramme-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratuluję i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :) widzę że pisałaś na inny adres. Ja pisałam do pana Darka i dostałam inny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani Monika podała na swoim Fc ten adres ;) dziękuje

      Usuń
  4. Gratuluje ! ! !

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    http://autograph-colection-by-sebastian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dostaje sie takie autografy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież pisze ,że wysłałam list do nich ;) ps .czytaj posty a nie oglądaj ;D

      Usuń