wtorek, 11 listopada 2014

#120 Anna Szymańczyk



Witajcie !  Poniedziałek  otrzymałam  kolejny  autograf  od  Wspaniałej  aktorki  , która gra w moim ulubionym  serialu ,  z tego autografu  bardzo się  cieszę  bo jak wiecie albo  i nie wiecie , mój  cel  jest taki  żeby  zdobyć  autografy od wszystkich  z tego  wyśmienitego , wspaniałego  serialu ,   który  się nazywa ,, PIERWSZA MIŁOŚĆ ''  Jestem  Wielką  fanką  tego serialu. A  ten autograf jest od pięknej ,  cudownej  przesympatycznej  Anni  Szymańczyk  , która gra tam  Dagę. Ten  autograf  zdobyłam  wysyłając wiadomość  na jednym z  portali  społecznościowym , który  łatwo znaleźć , więc linka tu nie podaje.  A jak u was z autografami ?





wysł : 27.10.2014
dost. 10.11.2014 

13 komentarzy:

  1. ja też jestem fanką tego serialu i mam tylko Łukasza Dziemidoka, Annę Ilczuk, Annę Guzik - Tylkę oraz Mikołaja Krawczyka,Łukasza Płoszajskiego, Anetę Zając i Olę Zienkiewicz na jednym zdjęciu. Zapraszam na mojego bloga http://autografy-anci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej z pierwszej miłości.Dodałam Cię do linków i dzięki . pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję. Dziś przyszły do mnie 2 autografy-Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje ! ;) od kogo ?

      Usuń
    2. Od Pana Prezydenta Bronisława Komorowskiego i Pani Pauliny Sykut-Jeżyny ;-)

      Usuń