środa, 12 listopada 2014

#121 Maciej Zakościelny po raz 2

Cześć  kochani ! Dzisiaj  po raz drugi  Maciej  Zakościelny  znany  aktor z takich serialach  jak ,, Czas Honoru  , Reguły  gry. Ten autograf otrzymałam  z 2012 roku , bardzo się zdziwiłam ,ale się  ucieszyłam ;)  .




Wysł :  22.02.2012 
dost ; 12.11.2014 

Wysł  plakat  a dostałam  podpisany  mój  plakat  i  dodatkowe zdjęcie od pana Macieja.Na  kopercie  było  także  dopisane Uwaga nie zaginać  , który  pan Maciej dopisał. 

Adres  nie pamiętam...... Warto czekać  2 lata na autograf  !!!! 


Pozdrawiam was serdecznie . Jak tam u was ? 

12 komentarzy:

  1. Wow, po dwóch latach... Czasem tak jest, że trzeba się naczekać. Ale za to jakim kosztem! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :D
    http://autograph-colection-by-sebastian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zapraszam do mnie, gdzie odbyła się mała reaktywacja i od dziś najnowsze autografy na blogu :)
    http://mariuautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń