wtorek, 25 listopada 2014

#123 Mirosław Kotowicz



Siemka !

Dzisiaj dzień udany  i szczęśliwy  cały  czas uśmiech na twarzy, Ten autograf zaliczam do wymarzonych jest to od wspaniałego aktora , który  gra Ryśka z  pierwszej  miłości.
Pan Mirosław dołączył  wspaniały  list  , którego  wam nie pokaże bo  to prywatne.
Z tego listu  naprawdę  dowiedziałam się mnóstwo rzeczy  , których nie wiedziałam ;D
Pan Mirosław  jest  wspaniałą  osobą.
Takiego  listu jeszcze nigdy nie dostałam.
Jestem pierwszą  osoba , która wysłała mu  list i dlatego  włożył  mi dodatkowe zdjęcie.
Kocham  takie listy  dostawać.
Serialowy  Rysiek  także dołączył  podpisy  od serialowych kolegów i podpisały  mi  :
Malwina , Mirek ,Mikser , Bartek ,Emilka ,Wojtek  z czego jeszcze bardziej  się  cieszę bo moja kolekcja z  pierwszej miłości  się powiększa.

Szkoda ,że pan Mirosław nie posiada strony  żadnej to  bym jemu  odpisała i podziękowała ;D







Wysłałam : 28.10.2014 
dostałam  :  25.11.2014 
Wysł  zdjęcie to drugie i list  

Adres pierwsza miłość . adres pojawił  się  wiele razy , więc nie będę  pisać tu ponownie. 

Pozdrawiam ! 


14 komentarzy: