poniedziałek, 29 grudnia 2014

#134 Adresy do seriali !



Witajcie ! Często  się pytacie   na różnych  forach i  mnie na e mailu o  adresy seriali  , więc  postanowiłam  stworzyć  taki  post.
Jeśli  macie jakieś adresy  seriali  na pisz   mi  na poczcie a na pewno  tu  zamieszczę  , będzie nam wszystkim  łatwiej  zdobyć  wymarzony  autograf  aktora lub aktorki  z ulubionych  seriali.
W tym  hobby  jest tak , że mamy  nawzajem sobie pomagać  a nie odsyłać  do google na tym chyba to  polega .
Ten  blog jest stworzony  własnie po to  a także opowiedzieć jak  zdobyłam....

Serial  Na Sygnale 

Adres :Na Sygnale
ul. J.Dąbrowskiego
37 02-561 Warszawa,


Przyjaciółki
Akson Studio Sp.z.o.o.
ul.Piękna 44 a
00-672 Warszawa

  Rodzinka.pl 

Telewizja Polska S.A.
ul. Jana Pawła Woronicza 17
00-999 Warszawa

Pierwsza miłość / Policjantki  i policjanci  

ATM GRUPA 
serial Pierwsza Miłość 
ul.Dwa Światy 1
55-040 Bielany  Wrocławskie 


Świat Według Kiepskich 
ATM GRUPA 
serial Świat  Według Kiepskich 
ul.Dwa Światy 1
55-040 Bielany  Wrocławskie 


Serial  Klan
        Triplan
ul. Włodyjowskiego 64
02-724 Warszawa 


Dzień  dobry tvn 
redakcja programu  
Dzień  dobry tvn 
ul.Marszałkowska 76 
00-517 Warszawa 

Na sygnale  i  serial   M jak Miłość 
ul.J.Dąbrowskiego 37 
02-561 Warszawa 

Telewizja Tvn 
( nazwa programu ) 
Telewizja tvn 
ul.Wiertnicza  166
02-952 Warszawa 


Serial Ranczo 
Studio A sp Z.O.O 
serial Ranczo
ul.Biały Kamień 5 
02-593 Warszawa 

Malanowski i Partnerzy  
Constantin Entertainment  Polska Sp.zo.o
ul.Biedronki 55
02-959 Warszawa 









17 komentarzy:

  1. Czy do serialu Klan to jest na pewno dobry adres ? Próbowałaś do kogoś z Klanu napisać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie pisałaś to skąd wiesz że taki jest adres ? Możesz spróbować się dowiedzieć czy ten adres jest aktualny ? Bo w kwietniu znalazłam taki adres do produkcji Klanu TRIPLAN ul.Burgaska 6 m 38 02-758 Warszawa i pod ten adres wysłałam prośbę do Jana Piechocińskiego (Feliksa ) i jak zobaczyłam inny adres produkcji Klanu to nie wiem który jest aktualny , więc proszę cię żebyś przypomniała sobie skąd ten namiar znalazłaś i czy jest aktualny bo do innych aktorów z Klanu chce napisać. Będę wdzięczna i szczęśliwa za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to możesz napisać i sprawdzić jest ryzyko jest zabawa ;) jeśli dostaniesz to dobry nie dostaniesz nie dobry logika ;) takie hobby, ale powiem ci ze dostałam od koleżanki nie pamiętam czy dostała odpowiedz.warto próbować.

      Usuń
  3. Hej a do Ranczo to dostaniesz kilka autografow? Trzeba wyslc zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz z Rancza widziałam u kogoś na blogu i dostała ta osoba z tego adresu . Ja jeszcze nie pisałam , ale chce niedługo spróbować i napisać

      Usuń
  4. Super poradnik ;) jeszcze jak bys podala maile gwiazd to ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy masz może adres do serialu: Policjantki i policjanci? ;'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no i gratuluję kolekcji ! ;D

      Usuń
  6. Czy adresy do przyjaciółek, świat według kiepskich, rodzinki.pl i do M jak miłość i na sygnale todobre adresy na pewno ?

    jakie koperty do nich wysyłałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiej wielkości wysłałaś koperty ???

      Usuń
    2. zawsze wysyłam koperty C5

      Usuń
  7. Masz może adres do serialu ,,Szkoła''?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiesz czy do tych serialów można wysyłać prośby zbiorowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie którzy tak robią ale ja nie mozesz próbować

      Usuń
  9. Do szkoły jeszcze nie wysyłałam wiec nie wiem jaki adres

    OdpowiedzUsuń