niedziela, 14 grudnia 2014

#129 Grażyna Zielińska





Grażyna Zielińska (ur. 1952 we Wrocławiu) − polska aktorka teatralna i filmowa.



Coraz bliżej  święta . pozostało  9  dni  , cieszę  się  bardzo .Ciekawa jestem  czy  listonosz  przyniesie  mi  coś   pod  choinkę ;) . 
Kolejny  zdobycz z mojego ulubionego  serialu, pewnie się domyślacie , tak , tak  z  Pierwszej miłości . Bardzo  się  cieszę  z tego  autografu bo to wspaniała  osoba no i oczywiście aktorka. 
Coraz bardziej  jestem z siebie dumna i  jestem szczęśliwa bo  spełniam moje marzenia. A to już  sukces. Pamiętam  jeszcze jak nie miałam  pojęcia o  takim hobby ,że bardzo  marzyłam  o autografach  z tego serialu  i większość  np z w11 i  proszę w11  się spełniło  , to prawda  marzenia się spełniają  tylko  trzeba  je  zrealizować. 

Pani Grażyna napisała nawet  list  , cieszę  się  że aktorzy doceniają fanów i  wysyłają  również  listy, fajnie mieć  taką  pamiątkę. 






A wy  spełniliście już  jakieś  wasze marzenia  ?  ;) 
Jakieś plany  na nowy  rok ? ;) 





List wysłałam  21.11.2014 
Odpowiedz dostałam 12.12.2014 





4 komentarze: