czwartek, 18 grudnia 2014

#130 Marcin i Rafał Mroczek



Cześć !
Dzisiaj pojawił się  list  w skrzynce  są to autografy aktorów m jak miłość  a dokładnie od Marcina i Rafała Mroczka.
List  wysłałam  do Marcina  , ale poprosiłam w liście aby poprosił w moim imieniu  jego  brata o podpis i  tak własnie zdobyłam 2 podpisy.Cieszę  się bardzo bo  kiedyś widziałam ich na żywo  w Zakrzowie ,  ale wtedy jeszcze nie miałam pojęcia o autografach.








Wysłałam 2 zdjęcia w jednej kopercie czyli  Marcina i Rafała  
Wysł : 24.11.2014 
dost : 18.12.2014 


Adres : Serial  M jak miłosć 


                                                               MTL MAXFILM Sp. z o.o.
                                                                 Serial " M jak Miłość"
                                                              ul. Dąbrowskiego 37
                                                                       02-561 Warszawa


15 komentarzy:

  1. To ja Daria, piszę ponieważ zobaczyłam twój wpis że poprosiłaś w liście aby poprosił w moim imieniu Rafała Mroczka brata o podpis jak to napisałaś ? Nie chce od nich autografu, ale niedługo mam w planie napisać do Pani Małgorzaty Ostrowskiej Królikowskiej żeby mi przysłała swoje zdjęcie z autografem, i będę chciała też podpis jej męża Pawła Królikowskiego , i jak będę pisała do Radosława Pazury to będę chciała poprosić go by jego żona Dorota Chotecka też podpisała autograf, i nie wiem jak to napisać więc się ciebie radzę. Napisz mi to na e maila dar.gor551@wp.pl albo na swoim lub moim blogu, pisałam do ciebie na e maila ale nie udało się wysłać.Czekam na odpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie:
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/12/153-hubert-urbanski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !
    Zapraszam do mnie na nowy wpis.
    http://autograph-colection-by-sebastian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń