piątek, 26 grudnia 2014

#132 Waldemar Obłoza




Hejka  !  Święta , święta  i po  świętach .Co dostaliście pod  choinką ?  Chwalcie się ;)  a co ja dostałam  możecie zobaczyć  u  mnie na Instagram  ;D

W poniedziałek  dostałam  autografy  2 , ale najpierw  przestawię wam jeden a drugi  pojawi  się  post  w niedzielę. Również  możecie zobaczyć na instagramie.

Tego  aktora bardzo  lubię  jest to  Waldemar Obłoza , który  możemy oglądać  go w Na Wspólnej  , również   zagrał  w takich serialach  jak Miodowe lata , Ranczo , Ojciec Mateusz itd .
Bardzo  się cieszę ,że mam od tego  aktora autograf . Pan Waldemar  napisał mi także list.



   




Wysł . 29.09.2014 
dostałam : 22.12.2014



Adres : Serial ,, Na Wspólnej ''
Telewizja  Tvn 
ul.Wiertnicza 166 
02-952 Warszawa 

12 komentarzy:

  1. Od zeszłego roku posiadam od Pana Waldemara autograf i list na zdjęciu, dostałam w zeszłym roku na gwiazdkę, od Pani Renaty Dancewicz też na gwiazdkę zeszłego roku otrzymałam zdjęcie z autografem, też pisałam do produkcji na wspólnej. A do Sylwii Gliwy pisałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Blog Award ;) Zapraszam http://natienchanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam u ciebie w komentarzach . Dziękuję bardzo pozdrawiam

      Usuń