niedziela, 11 stycznia 2015

#135 Zdobyte przez Facebook


W tym poście  będą  pokazywane  linki  do  gwiazd  , które  zdobyłam  przez Facebook  , ponieważ często  mnie o  to  pytaliście. Oczywiście  nie jestem  pewna czy nadal  wysyłają  co nie którzy  , ale jeśli  napiszecie to przekonacie się  sami. Ja  z pewnością  informuje  jakie  ja   dostałam  przez Facebooka.  Co  jakiś  czas będzie odświeżany  post. Zapraszam do  zaglądania.


Karolina Żuk
Gabriela Lipka
Ania Jęczarek
Paulina Sawicka i Łukasz Kawaller
Ewa Seno
Maciej Smoliński
Joanna Moro
Pola Figurska
Anna Angie Turska
Olga Czyżykiewicz
Magdalena Różczka
Gabrysia Raczyńska
Weronika Wachowska
Ewa Kryza
Ania Cybulska
Beata Orbik
Natan Czyżewski
Rafał Kuczkowski
Ewa Szlachcic
Monika Kręt
Agnieszka Czyż
Jola Tubielewicz
Iwona Kaczmarczyk
Anna Pabiś
Patrycja Mizerska
Marcin Mroziński
Bartek Waga
Tomasz Schimscheiner
Stanisława Celińska
Ewa Drzyzga
Klaudia Gawor
Hubert Urbański
Angelika Kot
Łukasz Konopka


6 komentarzy:

  1. Joanna Moro ma już informacje na fb żeby wyslac zdjecie z koperta zwrotna na adres agencji Plan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu pisałam jakie ja dostałam przez Facebook

      Usuń
  2. czesc dlaczego nie aktualizujesz listy autografow zdobytych przez fb?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ci odpisali

    OdpowiedzUsuń
  4. Hubert Urbański nie odpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hubert odpisuje w maju dostałem zdjęcie z autografem

    OdpowiedzUsuń