czwartek, 16 lipca 2015

#149 Michał Żebrowski



Michał Jan Żebrowski (ur. 17 czerwca 1972 w Warszawie) – aktor teatralny, filmowy, radiowy i telewizyjny, dyrektor naczelny Teatru 6. piętro

9 lutego 2015 za rolę profesora Falkowicza w serialu „Na dobre i na złe” otrzymał Telekamerę w kategorii Aktor.



wysłałam : 22.04.2015 
dostałam : 14.07.2015

                                                                        Teatr 6.piętro
                                                                  PKiN, Plac Defilad 1
                                                       (wejście od ul. Marszałkowskiej)
                                                               00-901 Warszawa 

7 komentarzy:

  1. Hej a może dla tego że to jest link do kanału a nie bloga i przez to jestem na samym końcu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dzięki za uwagę już poprawiłam musiałam źle wkleić linka ;D

      Usuń
  2. Wysyłałaś Mu zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń