piątek, 17 lipca 2015

#150 Joanna Moro


Joanna Moro (ur. 13 grudnia 1984 w Wilnie) – polska aktorka.


Pochodzi z polskiej rodziny z Wilna. Jest absolwentką Gimnazjum  im. Adama Mickiewicza w Wilnie. Należała do szkolnego koła teatralnego, kierowanego przez Irenę Litwinowicz. Była jedną z wiodących aktorek Polskiego Teatru w Wilnie. W 2007 ukończyła Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.


Wiosną 2014 brała udział w pierwszej emitowanej przez Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Rafał Maserak. Ostatecznie zajęła 2. miejsce.

29 marca 2014 otrzymała Wiktora Publiczności 2013. W 2014 była nominowana do Wiktora Publiczności 2014. W listopadzie 2014 otrzymała nominację do Telekamer „Tele Tygodnia” 2015 w kategorii Aktorka.




Wysłałam :22.05.2015
dostałam  :  14.07.2015 

Adres : Agencja Aktorska Plan Aktor
ul.Chełmska 21 bud 5
00-732 Warszawa 

13 komentarzy:

  1. też mam autograf od Pani Joanny to moja ulubiona aktorka, mam na 4 zdjęciach podpis dołączonych przeze mnie, i jedno dołączyła od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    kolorowyswiatzuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja mam osiem autografów od Pani Joanny. Sześć dostałam listownie z Agencji, jeden wygrałam i jeden zdobyłam osobiście podczas spotkania ❤ I czekam na kolejne okazje do spotkań, mam już dwie! :)

    OdpowiedzUsuń