czwartek, 23 lipca 2015

#153 Agnieszka Grochowska



Agnieszka Grochowska-Gajewska (ur. 31 grudnia 1979 w Warszawie) – polska aktorka teatralna i filmowa, laureatka Złotego Lwa zadrugoplanową rolę kobiecą w filmie Trzy minuty. 21:37 podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.



Panią  Agnieszkę bardzo  polubiłam  za  rolę  Julię  w  filmie ,,Tylko  mnie kochaj  '' - kocham ten film ;) 
Jestem dumna  ponieważ  sama  znalazłam  adres  i  wysyłałam  w ciemno ;) 
Autograf  zaliczam  do wymarzonych. 





                                               wysł ; 22.04.2015 
                                                     dost : 21.07.2015

                                             
                                                  Teatr Polski im Szyfmana w warszawie
                                                     ul Kazimierza Karasia 2 
                                                            00-327 Warszawa


12 komentarzy: