poniedziałek, 13 lipca 2015

#144 Mikołaj Roznerski




Mikołaj Roznerski (ur. 6 grudnia 1983 we Wrocławiu) – polski aktor teatralny, filmowy oraz serialowy.
W latach 2007–2011 Mikołaj Roznerski był zawodowo związany z Teatrem im. Juliusza Osterwy w Lublinie.
Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną we Wrocławiu (Polska) w 2008 roku oraz Wydział Teatralny DAMU w Pradze (Czechy).
W 2008 roku zagrał w teledysku zespołu Bajm pt. "Krótka historia". W 2007 roku zagrał w teledysku Edyty Górniak pt. " List". Wystąpił również w jednej z reklam " Heyah ''




Większą popularność zdobył dzięki serialowi m jak miłość gra tam rolę Marcina Chodakowskiego , bratanka Tomka






Te  zdjęcie  dał  mi Mikołaj  ,  ale zostało nie podpisane 



wysł  2.04.2015 
dost 09.07.2015 


Adres. 
Agencja Aktorska 
ul Chełmska 21 , bud 5 pokój 709 
00-724 Warszawa 

3 komentarze:

  1. gratulacje zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam autograf od niego, ale nie pisałam do agencji tylko do produkcji M jak miłość. Zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń