wtorek, 15 września 2015

#170 Olga Frycz



Olga Frycz (ur. 23 października 1986 w Krakowie) – polska aktorka. Córka aktora Jana Frycza, siostra aktorki Gabrieli Frycz. Role Elki Beredy w filmie Weiser i Marysi w Bożych skrawkach przyniosły jej nominację do Polskich Nagród Filmowych w kategorii najlepsza drugoplanowa rola kobieca.
W marcu 2010 otrzymała nominacje do nagrody dwutygodnika Viva! – "Viva! Najpiękniejsi" w kategorii Najpiękniejsza Polka.Publicznie poparła kandydaturę Bronisława Komorowskiego przed wyborami prezydenckimi w 2015 roku.



Znana z serialu M jak miłość gra tam jako Ala




 






 
Dostałam  2 listy  od niej.Wysłałam  2 razy  na Agencje  i  na m jak miłość . Na serial  już  straciłam  nadzieję  , że dostanę  bo długo czekałam  dlatego  napisałam na  agencje ,ale jednak się  opłacało  czekać.

Adresy  gdzie pisałam : 

Agencja Aktorska Gudejko 
                                                        ul. Chełmska 21, bud. 5, pok. 709
                                                               00-724 Warszawa

                                                                      Lub :  
                                                                  
                                                                MTL MAXfilm sp.zo.o
                                                                  ul.Dąbrowskiego 37
                                                                02-561 Warszawa 

                                                        list  do serialu wysł : 24.11.2014 
                                                                               dost : 15..09.2015 


                                           list do agencji  wysł : 23.07.2015
                                                                  dost : 15.09.2015
                     

13 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    U mnie też dzisiaj Pani Olga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję
    http://fingerkolekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    http://autografy-maritt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    A poza plakatem wysłałaś zdjęcia czy Olga dała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałam zdjęcia , wszystkie to moje ;)

      Usuń
  6. Gratuluję ;) Dodałam twojego bloga do listy polecanych u mnie ;)

    https://autograffy.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś błąd mamy rok 2015 a nie 2105 lol ^^

    OdpowiedzUsuń