sobota, 3 października 2015

#175.Jacek Braciak


Jacek Braciak (ur. 12 maja 1968 w Drezdenku) – polski aktor teatralny i filmowy.

Wychował się we wsi Rzekcin w ówczesnym do województwie gorzowskim. W 1987 ukończył Technikum Mechanizacji Rolnictwa w Strzelcach Krajeńskich, a w 1991 Państwową Wyższą Szkołę Teatralną Warszawską Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Od 1991 jest aktorem Teatru Powszechnego w Warszawie.

Jego obecną partnerką jest aktorka Maja Hirsch, z którą ma córkę Marię. Z poprzedniego małżeństwa ma też dwie córki: Jadwigę i Zofię.



 



Pana  Jacka poprosiłam  o  podpis  także  panią  Maje Hirsch  , dałam także  zdjęcie pani Maji  do podpisu  niestety  zdjęcie  nie otrzymałam  s powrotem  a także  koperta  nie  była  zaklejona  albo  zdjęcie  ktoś  wziął  podczas  transportu   albo na poczcie  albo poprostu  zapomniał  dodać.Już  drugi  raz mi  sie  zdażyło  , że  koperta  nie została zaklejona  czy  oni nie umia  oderwać  paska i przykleić  koperte  nawet kleju albo  sliny  nie trzeba  takie trudne ? ;)  


Ale  najważniejsze  , że  jest  podpis  pana Jacka  ;)  


wysł :  20.08.2015 
dostał : 28.09 .2015 

Adres : Jacek Braciak 
ZA Agencja Aktorów i Realizatorów 
ul.Chełmska21 bud 3 lok.202 
00-724 Warszawa

8 komentarzy:

  1. gratuluje, ja też niedawno wyslałam list do Pana Jacka mam nadzieję że mi wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałego podpisu!!
    Zapraszam do mnie:
    http://autografydawida.blogspot.com/2015/10/krzysztof-ignaczak.html

    OdpowiedzUsuń