wtorek, 6 października 2015

#177 Tadeusz Sznuk

Tadeusz Maria Sznuk (ur. 16 lipca 1943 w Kielcach) – polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, prezenter telewizyjny.

W latach 1959–1964 pracował jako lektor i reporter Rozgłośni Harcerskiej. Od 1969 związany z Polskim Radiem jako lektor, dziennikarz i komentator[– najpierw w Programie 3, a od 1973 w Programie 1. Pod kierunkiem Aleksandra Tarnawskiego wraz z Andrzejem Matulem, Mieczysławem Marciniakiem i Piotrem Sadowskim tworzył w 1973 audycję Sygnały Dnia w Programie 1. Popularność przyniosła mu inna audycja w tej stacji – Lato z Radiem (pierwszy raz była na antenie 1 lipca 1971).


 

W latach 70. był jednym z prezenterów (obok Bożeny Walter, Edwarda Mikołajczyka i Tomasza Hopfera) programu Studio 2 w TVP. Prowadził także koncerty Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. W latach 80. współprowadził Festiwal Piosenki Radzieckiej. W 1994 zaczął prowadzić teleturniej Jeden z dziesięciu emitowany w TVP2.


                                                             Wysłałam  : 6.08.2015
                                                               dostałam  :  1.10 2015

                                              Adres : Telewizja  Polska S.A
                                                          Program : Jeden z Dziesięciu 
                                                                    ul.Jana Pawła Woronicza 17
                                                                    00-999 Warszawa

9 komentarzy:

  1. Gratuluję ;)
    http://autografymarty2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) Również dostałam ostatnio od niego autograf, ale zawiodłam się,bo nie odesłał mojego zdjęcia, również dał swoją kopertę i znaczek, kiedy sama to dołączyłam :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sie niekiedy zdarza ja ostatnio tak miałam z Kulig ze moje zdjęcia nie odesłała ale dała za to duże bardzo ładne

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń