niedziela, 18 października 2015

Książka ,, Dziennik Przyjaciółek '' KONKURS !!! ( ZAKOŃCZONY )

 

Strona  :  http://dziennikprzyjaciolek.pl/


Dziennik przyjaciółek  dzieło  stworzone  przez  Sebastiana Kuffel oraz Ewy  Jarockiej.Ta  książka  nie jest  dla każdego  tylko  dla  osób  wieku szkolnym  oraz  dla wspaniałych  przyjaciółek .,które chcą  zbudować  silniejszą  więź  i swoją  reakcje  ,spędzić  czas  kreatywnie  tworząc  wspólne dzieło  ,  dobrą  zabawę  i  pamiątkową  książkę . Książka  dzieli  się  na dwie części , która  każda  z przyjaciółek ma pół dziennika dla siebie.  Po  dwóch  stronach  mamy  zadania  i polecenia  aby  każda z nas  ma zadanie opisać  drugą  podczas gdy  tamta robi dokładnie  to samo .
Przyznam  , ze gdybym znów  znalazła  się w szkole  z pewnością  zajmowałabym się  wypełnianiem  tego dziennika  z przyjaciółka  , chociaż  ta  książka jest  także  dla   kuzynek  oraz  mamy . W książkę mamy  takie zadania z popularnych  gier  dla  zbicia czasu  podczas  przerwy  w szkole  czy  nic  nie robieniem  oraz  brzydkiej  pogody  gdzie możemy  wspólnie  wsiać  w  pokoju i  po bawić  się w  gry  kółko  i krzyżyk  , statki  ,  oraz państwa  -miasta to  wspaniały  czas kiedy  można  sobie powspominać  przeszłość  gdzie  graliśmy  wcześniej  raz z znajomymi  czy  rodzicami .  Całość  książka i jest  czarno-biały  kolorystykę , swobodny  styl fonu  i numeracji  stron  i projektowanie ilustracji  obrazkową  powoduje  tu nie zwykła wesołość.
.
 





 Twórz ! Niszcz ! Twórz  tym autorzy zachęcają  do kreatywnego wykorzystania każda ze stron, a jest ich 2x128.Na jednej   stronie tytułowej  jest  strona biała a na drugiej  czarna .W  samym  środku  książki  znajduje  się kalendarz do zapisywania  zaplanowanych  wypadów ,  spotkań .autorzy  także zaproponowali  quiz   wiedzy  przyjaciółki  dzięki  temu  możemy  bardziej poznać  swoja  przyjaciółkę , listy  prezentów ( świetna ściąga n urodziny  ,  mikołajki  czy inne  okazje)  miejsce na zapiski  , wymyślona  historyjkę obrazkowa  , tekst  utworzonej  razem  piosenki, ranking chłopaków , filmów , stron www,ulubionych programowa i książek.Dziennik sprawdzi  się  się jako  prezent  i wyjątkowa  pamiątkę  gdzie utworzy nam  wspólny  spędzony  czas razem. 


Chciałam  serdecznie  podziękować  z całego serca  wydawnictwu  septem  za  podarowanie  mi  książki  oraz  książkę  na konkurs .... DZIĘKUJE 
  










            A NAGRODĄ JEST  KSIĄŻKA  ,,DZIENNIK PRZYJACIÓŁKI ORAZ
                                                2 NIESPODZIANKI  ,,AUTOGRAFY''




                                         Rozdanie trwa od 18.10.2015 do 8.11.2015

                      
                              Nagrodę wysyłam na własny koszt, jedynie na terenie Polski.



            Aby wziąć udział w rozdaniu/konkursie należy spełnić warunki obowiązkowe





1.Odpowiedzieć na pytanie: Napisz jak się poznałaś/eś z przyjaciółka / przyjacielem , ile już  trwa  wasza przyjaźń , czym  jest  dla ciebie  przyjaźń ?  i napisz  pod koniec  jak znalazłeś  / aś  mój blog i za co  lubisz  mój  blog

2. Być publicznym obserwatorem   klik

3. Polubić stronę na facebooku klik

4. Obserwować profil na instagramie klik


Jeśli  nie masz instagrama  spełnij  warunek   2,3  i dopisz że  nie masz  instagrama

Oraz zgłosić  się  pod tym postem  w  komentarzach.






WZÓR ZGŁOSZENIA  :

1. (Odpowiedź na pytanie)

2. Obserwuję jako:

3. Lubię profil FB jako:

4. Obserwuję Instagram jako:




W konkursie mogą brać wszyscy także chłopacy ;) ps. Jeśli wygra chłopak to może podarować książkę przyjaciółce albo znajomej na prezent ;) To od niego zależy co z nią zrobi ;)

Pod uwagę będę brać tylko poprawne zgłoszenia pod tym postem oraz zgłoszenia spełniające wszystkie wymagane warunki.



Zwycięzce  będę  losować   na waszych  oczach  na  Fejsie   ;)  aby  potem  nie było , że  wybrałam  was  specjalnie  za to  że  dłużej  was znam  i  lubię  , dlatego    osobę  wybrałam. 





Życzę  powodzenia  !!!!!!!!!!


31 komentarzy:

  1. Moją najlepszą przyjaciółkę poznałam dzięki bycia fanką Gosi Andrzejewicz. Nasze pierwsze spotkanie odbyło się na Zlocie Fanów Gosi w Bydgoszczy w 2012 r. Przyjaźń trwa już 4 lata. Dla mnie przyjaźń jest to taka relacja jak związek, bez względu na wszystko możemy na siebie liczyć, wspieramy się i jesteśmy wobec siebie szczerzy i mimo wszystko trwamy w przyjaźni na dobre i na złe, a nie kończymy znajomość bo jest źle. Twojego bloga znalazłam przypadkiem przeglądając blogi o autografach, ponieważ też jestem kolekcjonerką. Bardzo lubię Twój blog, za to, że jest treściwy, przejrzysty i ma prawdziwe adresy do danych gwiazd. Jestem fanką tego bloga:) Pozdrawiam serdecznie i życzę trwałości w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Obserwuję jako: Marcia234
      3. Lubię profil FB jako: Marta Krysztofiak
      4. Obserruję Instagram jako: malutka234

      Usuń
    2. 2 .Obserwuję jako Pati
      3. Lubię profil na FB jako Patrycja Nowińska

      Usuń
    3. Zacznijmy od tego że moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Emilka. Poznałyśmy się w przedszkolu. Podeszła do mnie i zaczęła się ze mną bawić, jako jedyna. Nasza przyjaźń trwa już dość długo bo 10 lat.Nie sprzeczamy się o byle co a jak już to zawsze znajdujemy wyjście ze sporu jest osobą z która mogę porozmawiać o wszystkim, jest wielkim wsparciem w trudnych chwilach. Dla mnie przyjaźń to coś miłego coś bezcennego bez przyjaźni życie było by smutne.Ja poznałam Twój blog przez Facebooka. Lubie go za to że zawsze się go miło czyta, jesteś oryginalna, za to że nie wymagasz w konkursach wiele i za to jaka jesteś. Życzę dalszego powodzenia w tym co robisz. Pozdrawiam serdecznie. :) ;)

      Usuń
  2. Moją najlepszą przyjaciółkę poznałam w 1 klasie, znamy się już 6 lat. Według mnie przyjaźń to to, że dwie osoby się lubią, pomagają sobie i przede wszystkim się znają.
    Twój blog lubię za to, że regularnie wstawiasz posty, dajesz prawdziwe adresy do gwiazd, masz fajny blog, niezaśmiecony ;)
    Na FB Polubiłam jako Karolina Plechowska, nie mam Instagrama.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ja swoją przyjaciółkę poznałam w kl.0. ;) Nasz przyjaźń trwa już 10 lat i nie chce aby się kończyła. :p przyjaźń zaraz po miłości jest czymś czego każdy człowiek powinien doznać. Przyjaźń daje dużo szczęścia i bez niej człowiek nie byłby taki szczęśliwy. Nie każdy ma rodzinę, aby się wyżalić, a przyjaciel zawsze jest z Tobą i cie wspiera mimo wszystko. Na Twój blog natknęłam się zaraz na początku mojej przygody z autografami. Szukałam danego autografu i u Ciebie go znalazłam. To Twój blog zainspirował mnie do założenia swojego. Bardzo mi się podoba, ciekawie opisujesz, odpowiesz gdy ktoś się o coś zapyta i wg. jest mega. ;)

    2. Obserwuje jako "Marta"
    3. Lubię Twój profil na fb. jako "Marta Podsiadła"
    4. Obserwuje Twój Instagram jako "marta3569"
    4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. 1. Moją najlepszą przyjaciółkę poznałam w podstawówce i ta przyjaźń trwa do dziś
    2. obs. jako Małgorzata R
    3. Lubię Twój profil na fb. jako Małgorzata Rolla

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja najlepsza przyjaciólka mieszka w tym samym mieście co ja . Nasz przyjaźń trwa 20 lat mam (23) . Zawsz robimy wszystko razem . Gdybym miała wybrać kogo chcę zabrać ze sobą nawet na koniec świat był by to właśnie przyjaciel
    Przyjaciel jest to dla mnie osoba , która nigdy nie odejdzie przynajmniej Ja jej na to nie pozwolę.
    Gdy jestem z moją przyjaciółką czuję się naprawdę szczęśliwa .
    Bycie przyjaciółką jeszcze bardziej mnie uszlachetnia , bo czuję się potrzebna .
    ;)

    2.Obserwuje jako ola wojciechowska
    3.Lubię Twój profil na fb. jako Ola wojciechowska
    4. nie mam instagramu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Poznałam moją przyjaciółkę w 1 gimnazjum, zaprzyjaźniłyśmy się kilka dni po rozpoczęciu roku, za tydzień już minął dwa miesiące, ale czujemy jakbyśmy znały się od urodzenia. Jest to moja najlepsza przyjaciółka, którą poznałam. Przyjaźń jest dla mnie wspaniałą rzeczą :D znalazłam tego bloga, gdy pewnego dnia mi się nudziło i szukałam jakiegoś bloga do poczytania i spodobał mi się akurat Twój blog
    2. Obserwuję jako: Kamila Wojdyła
    2. Lubię profil Fb jako: Kam Cia
    3. Obserwuje Ig jako: kamcia_dabrowska

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Z moją przyjaciółką poznałam się w II klasie podstawówki, doszła nowa do szkoły nikogo zupełnie nie znała, każda dziewczyna z klasy chciała się z nią kolegować i dopiero po jakimś czasie sama ona przyszła do mnie i tak zaczęła się nasza przyjaźń :))) Przyjaźń trwa już nie całe 4 lata. Dla mnie przyjaciółka jest jak cały świat, ponieważ jemu właśnie możemy się wyżalić i zawsze przy nas jest. Jest jak rodzina, zawsze na pierwszym miejscu ale na pierwszym oczywiście też jest zdrowie. Przyjaciel/przyjaciółka wypełnia pustkę w naszym życiu i dodaje nam ochoty i zawsze jest więcej z nią śmiechu niż z kimś innym. Bloga znalazłam przeglądając facebooka.
    2. Obserwuję jako: Modelina-Hobby Kariny :3
    3.Lubię profil fb jako: Karina Gurgul
    3. Nie mam instagrama :CC
    Pozdrawiam Serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Część moją przyjaciółkę Część moją przyjaciółkę poznałam gdy poszłam na spacer i mnie coś naszło żeby skręcić i pójść ścieżka którą nigdy nie szłam i nagle zobaczyłam jakąś ładną i smutna dziewczynę przedstawilam się i zapytałam czy mogę w czymś pomoc a ona powiedziała że jej przyjaciółka okazała się fałszywa żmija więc jej pomoglam i powiedziałam że możemy zostać przyjaciółkami a ona się zgodziła jako pierwsza nasza wspolana rzecz ustaliliśmy ze to mniejsze będzie nasz kryjówka znam a od 10/11 lat
    Przyjaźń jest dla mnie najwspanialsze na świecie to miłość według mnie w przyjaźni trzeba być w porządku słuchać pomagać być zawsze przy przyjaciółce i to nie tylko w potrzebie ale też bez przesady moja przyjaciółka jest dla mnie jak rodzina jak siostra to nie tylko przyjaźń ale też miłość kocham ja jak siostrę gdy się klucimy od razu się godzimy ale ostatnio coś jest nie tak i dlatego mi zależy na tej książce aby było tak jak dawniej między mną a moja friend a blog poznałam przez fb i ten konkurs blog misie podoba ponieważ ma dużo możliwości jest ekstra super dziękuję Zosia Błachowicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blachowicz to ja dziekuje

      Usuń
  10. 1. Moją najlepszą przyjaciółkę poznałam jakieś 10 lat temu. ( mam 11)
    Dokładnie nie wiem ile, ale wiem dobrze, że odkąd pamiętam, od malutkiej. Na początku nie lubiłyśmy się, co jest dziwne! :o 'łączyło' nas tylko to, że

    - Miałyśmy wspólną koleżankę Różę
    - Moja siostra i jej brat są w tym samym wieku
    I nic więcej!
    Głównie kłóciłyśmy się która jest starsza :p (ja - o 8 dni)
    Ale po kilku latach 'zmądrzałyśmy' i zaczęłyśmy się przyjaźnić.
    Do dziś się przyjaźnimy <3 Róża się wyprowadziła do sąsiedniego miasta, my - Martyna i ja nadal się przyjaźnimy. Czasem się kłócimy, ale to chyba normalne, bo zaraz nie wytrzymujemy i się godzimy. Moim zdaniem przyjaźń jest bardzo ważna. W przyjaźni powinno być się szczerym. Przyjaźń trochę różni się od miłości. A bloga znalazłam na facebooku, promowany był post z linkiem do tego konkursu. A bardzo szukałam jakiegoś konkursu o właśnie tej książce, ponieważ bardzo mi się spodobała ta świetna książka. A jak przeczytałam twoja recenzje jeszcze bardziej się zakochałam *-* Mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś wygrać XD

    2. Obserwuję jako : Natalia Pieniążek

    3. Natalia Pieniążek

    4. Niestety, ale nie mam instagrama ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ☺☺
    1. Znam moją przyjaciółkę od 11 lat mam 13 lat od żłobka się znamy zostałyśmy przyjaciółkami gdy miałyśmy 7 lat
    - chodzimy do jednej klasy i siedzimy razem w ławce
    -najlepsze chwile w moim życiu spędziłam z nią
    - nie ma lepszej osoby która by mnie tak dobrze znała i rozumiała
    - zawsze wszystko robimy razem
    - jesteśmy jak papurzki nie rozłączki
    - bez przyjaźni nie była bym codziennie uśmiechnięta bo dzięki niej się uśmiecham
    -Mieszkamy od siebie około pół kilometra ☺
    -Raz na 3 miesiące będzie jakaś sprzeczki ale później odrazu bez problemu się godzimy bo nie możemy wytrzymać
    - W przyjaźni nigdy przed sobą nic nie ukrywamy i jesteśmy mega szczere
    -jest dla mnie jak siostra tylko mieszka innym domu
    -obie bardzo lubimy książki takie jak : zniszcz ten dziennik , to nie książka , książka pod tytułem itp.
    - Dzięki temu blogów bardzo chciała bym mieć to książkę ☺
    - kocham ją ( po przyjacielsku )
    - mój telegon cały w zdjęciach z moją przyjaciółką nie brakuje zdjęć
    -Chciałabym wygrać dziennik przyjaciółek słyszałam że jest super ☺ z moją przyjaciółką byśmy się bardzo cieszyłyśmy
    - poznałam ten blok przez Facebooka i narazie musze się z nim zapoznać bo dopiero teraz na niego weszłam ale narazie bardzo mi się podoba
    -obserwuje jako Oliwia Dąbrowska
    - polubiłam na fb jako : Oliwia Dąbrowska
    -Instagrama nie mam


    Przepraszam z góry za wszystkie błędy ortograficzne

    OdpowiedzUsuń
  12. Z moją przyjaciułką znamy sie już ponad 12 lat ... A same mamy po 14 ... Zapoznały nas mamy w wieku 2 lat
    Natalka jest najlepszą moją przyjaciułką , sle martwie sie ze zaczynamy się od siebie oddalać
    Mam nadzieję ze dzięki tej książce znowu się przybliżymy do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko polubiłam tylko nie mam instagrama

      Usuń
  13. moją przyjaciółką znamy się od pierwszej klasy. Znamy się 5 lat a przyjaźnimy od 3 lat.Poznałyśmy się jak Patrycji w pierwszej klasie zepsuł się termos i pomagałam jej go naprawić. Przyjaźń dla mnie jest bardzo ważną rzeczą. W niej każdy powinien się wspierać, szanować, dotrzymywać słowa i zawsze mówić prawdę. Twój blog znalazłam na facebooku gdy strona dziennik Przyjaciółek udostępniło twój post na blogu. Za bardzo jeszcze nie znam twojego bloga ale postaram się go bliżej poznać.
    2. Obserwuję jako: EiSaiX

    3. Lubię profil FB jako: Magdalena Kozikowska

    4. Obserwuję Instagram jako: madzielena123k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nie wiem czy cię obserwuję na blogu bo nie umiem

      Usuń
  14. Z Mają znamy się 7 lat!!! Jest ona najwspanialszą przyjaciółką na zawsze. Po mimo wielu naszych nieporozumień nadal jesteśmy pełne pozytywnych uczuć wobec siebie. Poznalysmy sie w ,, zerowce,, , na rozpoczeciu roku. Podeszlam i się przywitałam. Potem usiadlysmy razem i sie bawilysmy. Gdy jednej jest źle, druga chce jej pomóc. Przyjaźń dla mnie to stan prawie błogosławiony. W przyjaźni nie mam miejsca na źle traktowanie się. Przyjaźń to najwspanialszy dar jaki ktoś może sobie wyobrazić.
    1. Obs. Z tego konta ( mam nadzieję, że dobrze nacisnelam (
    2. LUBIE FB jako Julka Lisek Lisicka
    3. Obs. Jako reinbovv ( misiekk xd )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z Gabi znamy sie 5 lat . wszystko robimy razem w ławce siedzimy razem po szkole włóczymy sie razem wracamy razem idziemy razem do szkoły do kin , na basen , do zoo idt.. poznałysmy się gdy ja się przeprowadzałam .Gdy przyjechałam na działke to tata zaprowadził mnie do nowej siasiadki miałam ze soba truskawki kiedy mój tata poszedł zaczełam się pytac jak masz na imię , ile masz lat, do której chodzisz klasy idt.powiedziała ze ma na imię Gabi ma 8 lat i chodzi do 2 klasy. Kiedy się tego wszystkiego dowiedziałam wtedy mogłam jej zaufac i poczestowac ją truskawką xD . Pózniej zaczełyśmy się razem bawic . I TAK SIĘ ZACZEŁA NAJLEPSZA PRZYJAŻŃ . koniec

    PRZYJAZN TO JEST SKARB DROSZY NIŻ ZŁOTO! JAK ROZPOZNAĆ PRZYJAZN !!: JAK POKŁUCISZ SIOE Z KOLEŻANKĄ A POTEM POGODZISZ I TAK JEST ZAWSZE TO SIĘ NAZYWA PRAWDZIWA PRZYJAŻN.


    NIESTETY NIEMAM KONTA ALE CIE KOCHAM

    LUBIE FB JAKO ANIA BUIGAJSKA

    INSTA NISTETY NIEMAM ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje jako: Po Prostu Muki
    2. Lubię profil jako: Natalia Litka
    3. Nie mam Instagrama.

    Z moją przyjaciółką znamy się dokładnie od roku. Pamiętam, że wtedy do naszej klasy miała dojść nowa koleżanka, ale nie przejęłam się tym bardzo. Miała na imię Emilia. Było widać, że była zestresowana, bo oprócz kilku innych moich koleżanek nie znała nikogo... Na początku mało ze sobą rozmawiałyśmy. Nie było raczej okazji do rozmów- może dlatego, że jej nie znałam. Wiadomo, że nadszedłby kiedyś dzień, w którym w końcu się przywitałyśmy- : "Hej, jestem Emilia.- " A ja Natalia". i na tym się skończyło. Jednak z czasem częściej się do siebie uśmiechałyśmy, częściej były okazje do rozmów... Może dlatego, że łączy nas pasja do zwierząt? Z czasem coraz bardziej mogłam ją poznać, jednak nadal byłam na etapie "Koleżanki". Po miesiącu zaczęłyśmy się spotykać. Zaczęło się od spacerów z psami... Każdy czas wtedy spędzony z nią będę wspominać bardzo mile... Czułam, że coraz bardziej przywiązuje się do niej i wiedziałam, że jest dla mnie kimś więcej niż tylko dobrą kumpelą. Z czasem zaczęłyśmy przychodzić do swoich domów i oglądać filmy i robić prowizorycznie szkolny projekt. Według mnie bycie przyjaciółkami to nie pytanie "Siemka, będziemy przyjaciółkami?- "No ok". Przyjaźń trzeba zrozumieć, trzeba wyczuć ten moment. My z Emilią nie odgrywałyśmy żadnych scenek tylko po prostu tu wiedziałyśmy. Cieszę się, że tak długo ze mną wytrzymała... Dziękuję jej za każdą spędzoną chwilę ze mną... bo czas spędzony z nią- nie jest czasem straconym. Mimo wielu przeszkód jakie napotykamy w życiu trzymamy się razem- przynajmniej próbujemy.. a tych przeszkód było wiele, a dążymy do tego, żeby było mniej... Po prostu jesteśmy jak siostry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A blog znalazłam tak o po prostu... Na święta taki prezent ode mnie chciałabym kupić mojej przyjaciółce właśnie ten dziennik i szukałam na internecie cen. Przypadkowo na Facebook'u otworzyłam filmik z kanału " O Matko i Córko!" i chwilę obejrzałam, po czym znalazłam się na stronie oficjalnej DziennikPrzyjaciółek i tam znalazłam Wasz konkurs i bloga :) Życzę miłego wieczoru, wytrwałości i sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga :) Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  17. Jak poznałam moją przyjaciółkę? To dzięki niej się przyjaźnimy, jeśli nie ona w pierwszej klasie do mnie podeszła to nie były byśmy przyjaciółkami. Drugiego dnia po rozpoczęciu szkolnym (w pierwszej klasie) podeszła do mnie, przedstawiła się i zaczęłyśmy rozmawiać. Kilka dni później byłyśmy już prawie nie rozłączne. Przeżyłyśmy już 7 lat wspanialej przyjaźni. Najlepsze wspomnienia mam właśnie z nią, zawsze mnie wspierała (naprawdę). Od momentu spotkania jesteśmy jak siostry. Przyjaźń jest czymś najcenniejszym, to rozumienie drugiej osoby bez słów. Akceptowanie jej wad. To wyznanie drugiej osobie że jesteś i będziesz z nią wtedy kiedy będzie cię potrzebować.
    Blog znalazła przez przypadek na fb. Podoba mi się on, bo lubię osoby kolekcjonujące (również taką osobą jestem (: )
    2. Obserwuję jako: Julia Lewandowska
    3. Lubię profil FB jako: Julia Lewandowska
    4. Obserwuję Instagram jako: Julew327
    Przepraszam za błędy ortograficzne (jeśli są)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *-* od tego razu gdy się spotkałyśmy, od razu wiedziałam że staniemy się nierozłączne :*. Twoja Julia :* <3

      Usuń
  18. 1. Może zacznę od tego, że nazywam się Julianna a moja przyjaciółka to Małgosia :) Obie mamy po 13 lat i chodzimy do 1 klasy gimnazjum. Tak naprawdę poznałyśmy się dawno przed rozpoczęciem szkoły, wiem że miałyśmy wtedy około 2 lub 3 lat. Jednak jak każdy się domyśla nie pamiętamy jak wtedy się zachowywałyśmy. Dlatego ja uważam, że przyjaźnimy się od około 5 roku życia. Mamy wspólną rodzinę *.* (chociaż my same nie jesteśmy spokrewnione) a nasi rodzice się przyjaźnią. Nasze mamy chodziły razem do gimnazjum i podstawówki. A ojcowie mieszkali w jednej miejscowości i się przyjaźnili :) Kilka lat temu dowiedziałyśmy się również, że to dzięki moim rodzicom rodzice Gosi się poznali. A mianowicie pierwszy raz spotkali się na ślubie moich rodziców ^^ Naszym zdaniem jest to naprawdę śmieszne i fajne, dlatego zawsze żartujemy, że gdyby moi rodzice nie byli razem nie było by mnie i jej też by nie było :')) W pewnym sensie jesteśmy od siebie uzależnione! Kochamy się razem śmiać i wygłupiać. Czasami tylko my śmiejemy się z naszych żartów, jak byśmy były wariatkami. Jednak jak wiadomo, w przyjaźni nie chodzi tylko o te wspaniałe chwile. Oczywiście kłóciłyśmy się wiele razy, ale potem przepraszałyśmy się nawzajem. Gosia była ze mną również w ciężkich i smutnych chwilach, wspierała mnie. Często mówiła za mnie i mi pomagała, bo ja raczej jestem nieśmiałą osobą. Ona jest moim zupełnym przeciwieństwem! Jest asertywna, odważna, śmieszna, sprytna i głośna. Ja wolę się nie wtrącać w większość spraw, jestem cicha i często nie potrafię postawić na swoim. Chyba dlatego tak świetnie się dopełniamy :) Gdy trzeba to ona po pchnie mnie naprzód, a ja w razie potrzeby zatrzymam ją przed jakimś głupstwem c: :D Naprawdę Cieszę się, że mam taką przyjaciółkę! Przed nią mogę się otworzyć i wiem, że ona mnie zrozumie. Wiem, że zawsze mogę na nią liczyć. Nie zmieniłabym jej na żadną inną przyjaciółkę, nawet taką bez wad. Bo dla mnie jest po prostu idealną przyjaciółką! <3 :)
    Podsumowując poznałyśmy się dzięki naszym rodzicom, około 11 lat temu! :) Przyjaźnimy się od mniej więcej 8 lat ^^ A Twój blog znalazłam dzisiaj przez przypadek *.* i bardzo się z tego cieszę :) Ogólnie tak jak wspomniałam jestem cichą osobą i kocham czytać blogi <3 To taki świat, w którym mogę być sobą! :) A ten blog jest bardzo ciekawy i naprawdę świetnie prowadzony :) A po za tym moim zdaniem naprawdę dbasz o swoich czytelników ;)
    2. Obserwuje jako: Little Julie
    3. Na fb: Julianna Domańska
    4. Instagram: julcik_xoo

    Bardzo fajny konkurs :))
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Jestem Julka , moja najlepsza przyjaciółka to Iga.
    Znamy się 4 . <3
    Zaprzyjaźniłyśmy się w 6 klasie . Iga mieszkała w Krakowie i miałą trudną sytuacje , ponieważ umarła jej mama . Przeniosła się do Krosna.W 4 klasie postawówki doszłą do naszej klasy. Była nielubiana . Skryta i zdawała się dosłownie żałosna.W 5 klasie dołączyła do mojej paczki , która wymiatała w szkole. Ale nie była z nami długo bo po jakimś czasie zaczelismy sie z niej nabijac. :(
    W 6 klasie pod koniec przlamalysmy sie i pomoglysmy Idze. Gdy musiałam rozstać sie z moją przyjaciółką Julką. Poszłam do Igi . Tak sie zaprzyjaźniłyśmy.Nasze zaprzyjaznienie sie bylo dosc specyficzne. Teraz nie umiemy sobie wyobrazic zycia bez siebbie . Razem jestemy nie zawodne i "wymiatamy " w szkole.
    Obserwuje jako :juleczka.jp333@gmail.com
    Bloga znalazłam przeglądając FB
    Na FB jako Julka Paradysz
    Na instagramie julys12_3.
    Miło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć mam na imię Angelika chodzę do drugiej klasy gimnazjum .Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Agata znamy się już 8 lat od pierwszej klasy podstawówki teraz jesteśmy w gimnazjum .Dla mnie nasza przyjaźń liczy się ponad wszystko jest ona dla mnie bezcenna .Nigdy bym nie chciała mojej przyjaciółki stracić jesteśmy jak siostry nie rozłączne , sprzeczna nigdy nas nie rozdzieliła , ponieważ ufamy sobie i się przyjaźnimy na dobre i na złe .Twojego bloga znalazłam w poszukiwaniu książki o tytule "Zniszcz ten dzienniki" i "To nie książka " Bardzo lubię twojego bloga za przejrzyste informacje i opisy bloga .Ciesze się że tworzysz dla nas nowe książki .
    Obserwuje i Lubie na fb jako Angelika Płocka , nie mam instagrama

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć mam na imię Angelika chodzę do drugiej klasy gimnazjum .Moja przyjaciółka ma na imię Agata. Przyjaźnimy się 8 lat .Dla mnie przyjaźń jest bezcenna Jesteśmy jak siostry nie rozłączne , nigdy nas jeszcze nie rozdzieliła kłótnia .Nasza przyjaźń jest na dobre i ma na złe .Twojego bloga znalazłam jak szukałam "Zniszcz ten dziennik " Twojego bloga Lubie za przejrzystość i za opis bloga . Lubie i obserwuje na fb jako Angelika Płoska .Nie mam instagramu .

    OdpowiedzUsuń
  22. Poznałyśmy się na lekcji polskiego siedziałam z nią w ławce bo mnie przygarneła żebym nie czuła się odsunienta i samotna w klasie
    Pozdrawiam Angelika Płoska .

    OdpowiedzUsuń