sobota, 13 lutego 2016

Serial ,,Malanowski i Partnerzy ''



          Malanowski i Partnerzy – serial fabularny, emitowany od 9 lutego 2009 na antenie telewizji                   Polsat. Treścią fabuły jest działalność biura detektywistycznego z Warszawy. Serial                                                 realizowany jest na terenie Warszawy i okolic Piaseczna.




Bardzo  uwielbiam oglądać  ten  serial  ,jakbym mogła  nie oglądać  ten  serial  skoro  jestem miłośniczką  seriali  kryminalnych .  

Wiem,że to nie  są  oryginalne  podpisy  ,ale dla mnie to nie robi  różnicy  w końcu  kiedyś  to  podpisali  a to ,że  wiele osób do nich  wysyłają prośby  od  wszystkich  to się  nie dziwię ,że drukują  i wysyłają.  


Posiadam  podpisy  p.Magdy , p.Tomka i  pana Bronka z dedykacjami .Czekam  jeszcze od pani  Ani i od  pana Marka.Nie mam pojęcia  czy się jeszcze  doczekam ,chyba wyśle  jeszcze  raz z zdjęciami  do podpisu.



Pisałam na  adres : 

                                                         Malanowski i Partnerzy
                                                  Constantin Entertainment Polska Sp.zo.o
                                                         ul.Biedronki 55
                                                              02-959 Warszawa

                                                Dopisek:  do  obsady  serialu  


                                                       wysł : 29.11.2015 
                                                        dost : 23.12.2015  -  1 dzień przed  Wigilią ;D  

9 komentarzy:

  1. Gratulacje ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/16-andreas-wank.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy! :D

    http://siwat-agrafek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :D proponuje dodanie sie do polecanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://michalpajak.blogspot.com/
    GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  6. A zdjęcia też wysłałaś??, gratki;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :-) Jaki to format tego zdjęcia? Bo nie wiem czy mi się zmieści do segregatora czy wysłać jakieś od siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jaki to format , ale zmieści sie do segregatora ja mam w albumie co sie przykleja. Ale zmieści sie na pewno bo patrzyłam ;) pozdrawiam

      Usuń