sobota, 6 lutego 2016

Książka pod tytułem tom 4


Hej !

W Czwartek  dostałam  od wydawnictwa Kaktus  książkę  po tytułem tom  4 .Świeżutką pachnąca  książka  z kolejnymi  zadaniami  z  panem Robertem  Trojanowskim  i jego  dziećmi.
Jak  każde  poprzednie  tomy książka  jest  świetna , świetne zadnia  a także pojawiają  się zadania  na  jakieś  święta  na Boże  Narodzenia  ,  dużo  wycinania jak to w każdej  części .

Książka pod tytułem  tom  4  to paszport  do  świata wyobraźni .Wypełniając zadania  z książki   przekraczasz granice swojego  świata . Uwaga ! Książka tylko dla wtajemniczonych  -zawiera tajne  przejście  do innego  świata . A  żeby  zobaczyć  jakie zadania  sie  kryją  w   tomie  4 oczywiście  polecam  kupić  ,  dostępna  w  empikach  lub na stronie Wydawnictwo Kaktus  .

                     
Ma już ktoś  z was wszystkie  części  ? Lubicie  takie  książki ? Bo ja kocham   tego  typu  książki.






























3 komentarze: