sobota, 13 lutego 2016

Małgorzata Niemirska


          Małgorzata Niemirska, właściwie Małgorzata Wiśniewska-Niemirska (ur. 16 czerwca 1947 w                   Warszawie) – polska aktorka filmowa i teatralna.



Znana głównie z roli Lidki w serialu Czterej pancerni i pies, w XXI wieku zafunkcjonowała w świadomości widzów jakosycylijska matka Anna w serialu Samo życie.








********************************************************************








**********************************************************************








************************************************************************






Wysłałam  swoje  zdjęcia 


wysłałam  : 26.01.2016
dostałam :9.02.2016 

Adres :  Teatr Dramatyczny  m.st.Warszawy
Pałac Kultury i Nauki
pl.Defilad 1 
00-901 Warszawa 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/12-grzegorz-turnau.html

    OdpowiedzUsuń
  2. też posiadam od Pani Małgorzaty autograf pod ten adres pisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria adresy przeważnie biorę od ciebie z bloga ;) pozdrawiam

      Usuń