poniedziałek, 8 lutego 2016

Maria Niklińska

 

Maria Niklińska (ur. 28 grudnia 1983 w Warszawie) – polska aktorka i piosenkarka, córka dziennikarki Jolanty Fajkowskiej.

Jej debiut aktorski to rola Es-toch w Tajemnicy Sagali. Występowała w serialach: Klan (jako Agata Wilczyńska, dziewczyna Daniela Rossa), Pierwsza miłość (jako Jagoda Borawska, wychowawczyni w domu dziecka), Na dobre i na złe, Kryminalni. Jej debiutem filmowym była rola Żywii w "Starej baśni" Jerzego Hoffmana. Zagrała również Tosię w filmie Ja wam pokażę!.


Od 7 marca do 2 maja 2009 brała udział w piątej edycji programu Jak oni śpiewają? i zajęła ostatecznie siódme miejsce wśród czternastu uczestników. W TVP2 razem z polskim pilotem rajdowym Maciejem Wisławskim prowadziła program Łagodna na drodze poświęcony motoryzacji i bezpieczeństwu na drogach.

Od 5 września 2010 brała udział w dwunastej edycji programu Taniec z gwiazdami, jej partnerem był Tomasz Barański. Para zajęła ostatecznie szóste miejsce.








wysłałam : 12.06.2015 
dostałam ; 8.02.2016


(Wysłałam swoje  zdjęcie do podpisu ) 

Adres : Agencja Aktorska Gudejko 
ul.Chełmska 21 bud.5 pokój 709
00-724 Warszawa 

12 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Zapraszam do mnie autografyjr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. michalpajak.blogspot.com GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Część,
    Gratuluję, zapraszam na nowe autografy.Te autografy oprócz mnie ma tylko jeden zagraniczny bloger.WIECEJ http://autografypipapuska.blogspot.com/2016/02/102-reprezentacja-austrii-w-pice-noznej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ;) zapraszam na wywiad :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/02/wywiad-z-sabirzhanem-muminovem-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ! :)
    http://jackautographspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :-) Ja zdobyłam przez e-mail

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze jeden , który zdobyłam tez przez meila

    OdpowiedzUsuń