środa, 27 kwietnia 2016

Paczka Nanobytes.


Dzisiaj  post  na inny temat. W  tym tygodniu  zamiast  autografu  dostałam  słodka  paczuszkę  od  firmy  Nanobytes dzięki  której  pierwszy  raz  miałam okazję  przetestować.

Pierwsza  współpraca i dziękuje  za zaufanie. 







Paczuszce  znajdowały  się  3 paczki  cukierków  Nanobytes  

2 paczki  o smaku  gumy  balonowej  i  1  paczka o smaku  truskawki   i  torba  na  zakupy.

 

Ucieszyłam sie bardzo ,że  mogłam przetestować  cukierki . Bo nigdy  nie mialam okazji  je spotkac.Czytałam ,że  są dostępne  w empiku  







Kiedy  otworzyłam  paczkę  tych  cukierków  od razu  przypomniały  mi sie  smaki dzieciństwa , ten  zapach  tych  cukierków -  przypomniały  mi sie  gumy  do żucia  donald  lub te  gumy  na zdjęciu. 




Cukierki  bardzo  mi smakują  u  mnie w  rodzinie  wszyscy  testowali  i im też  smakowało.
Będę  szukać  jeszcze  paczkę  o smaku  coli  bo ja jestem  maniaczką  coli  i wszystko  co colowe  to muszę  spróbować. Na początku  cukierki  bardzo  dobre  potem  są kwaśne  i  samo  się rozpuszcza w buzi. 



Słyszeliście o takich  cukierkach  ? Jedliście  ?  Bardzo  polecam  wam.


Strony  Nanobytes : 








3 komentarze: