sobota, 7 maja 2016

Piotr Adamczyk



Piotr Aleksander Adamczyk (ur. 21 marca 1972 w Warszawie) – polski aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i dubbingowy.

Występował w filmach i serialach: Boża podszewka, Cwał, Sława i chwała. Zagrał tytułową rolę w filmie Jerzego Antczaka Chopin. Pragnienie miłości, która rozpoczęła jego karierę na dużym ekranie. Wystąpił także w międzynarodowych koprodukcjach Karol. Człowiek, który został papieżem i Karol. Papież, który pozostał człowiekiem, gdzie zagrał Karola Wojtyłę. Znane są także jego role w Teatrze Telewizji, m.in.: Ketchup Schroedera, Legenda o św. Antonim, Portret wenecki, Tango, Sprawa Stawrogina, Dwa teatry,Wniebowstąpienie i Wyzwolenie. Trzykrotny laureat nagrody Telekamera w kategorii najlepszy aktor. W 2011 r. wyróżniono go za rolę w serialu "Przepis na Życie".

Został członkiem komitetu poparcia Bronisława Komorowskiego przed przyspieszonymi wyborami prezydenckimi 2010.

Ambasador Mistrzostw Polski w triathlonie na dystansie długim Herbalife Susz Triathlon 2011.

11 kwietnia 2014 został odznaczony srebrnym medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”








wysłałam : 23.09.2015 
Dostałam :27:04:2016 


Adres :  Restauracja Stary Dom 
Puławska 104 /106  
02-001 Warszawa 

20 komentarzy:

  1. Gratki ! :)
    http://jackautographspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 07, 2016

    Jejku śledzę Twój blog i zastanawiam się jak ty to robisz że masz tyle autografów. Ja również kolekcjonuje ponad 2 lata próśb wysyłam bardzo dużo a odp. niestety mało.Mam w swojej kolekcji ponad 400 autografów ale ostatnio coraz mniej przychodzi :-( A nie mam też hajsu żeby wysyłać te listowne :-/ Ostatnio wysłałam 5 listów i z żadnego nie przyszła odpowiedz. dlatego jak patrzę ile ci przychodzi i to głównie listów to podziwiam. Gratulacje i oby twoja kolekcja się powiększała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dariagorzki.blogspot.com/ polecam ci mój blog o autografach też mam dużo , zbieram od pod końca roku 2012. Osobiście też zbieram.

      Usuń
    2. Hej.Dzięki za miłe słowa staram sie w zbieraniu ,ale czasami jest ciężko bo niestety mogę tylko przez listy albo facebooka a zdarza sie też osobiscie przez mojego tate w Zakrzowie.Te Hobby jest naprawdę kosztowne i trzeba troche cierpliwości. widzisz ile sie czeka na autografy niektórym wysłał zaraz a ja czekałam długo.Tobie też na pewno beda przychodzić tylko musisz poczekać ja tez teraz wysyłam po 5 listów i narazie nie otrzymałam odpowiedzi.Te autografy co sa opisane tutaj to nie wszystkie ktore mam w swojej kolekcji.Bloga miałam wczesniej gdzie indziej ale potem przeniosłam sie tutaj i za duzo było juz tych autografów to opisania.Dziękuje Tobie też zyczę ci duzo autografow.pozdrawiam

      Usuń
  3. mam nadzieję że dostanę autograf od Pana Piotra bo pisałam pod ten adres do Pana Piotra i obym żebym dostała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno dostaniesz ja długo czekałam a niektórzy jak patrze na blogach to krótko czekali.

      Usuń
  4. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/05/78-magda-umer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !
    U mnie dzisiaj autograf Rafaela Nadala !
    http://meandsportstars.blogspot.de/2016/05/6-rafael-nadal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje
    Dziwnie odpisuje ja wysłałem w pazdzierniku a dostałem w grudniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje . Też się dziwie ,że inni tak krótko czekali

      Usuń
  7. Gratuluję ;)
    http://autografymarty2000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń