poniedziałek, 27 lutego 2017

Krzysztof Wieszczek



Krzysztof Wieszczek (ur. 29 kwietnia 1984 w Elblągu) – polski aktor filmowy i teatralny.

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Aktor Narodowego Teatru Starego w Krakowie. Gra również w Teatrze Narodowym w Warszawie.

Od 6 marca do 22 maja 2015 brał udział w trzeciej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami, którą ostatecznie wygrał w parze ze swoją partnerką taneczną, Agnieszką Kaczorowską.





wysłałam : 24.01.2017
dostałam : 21.02.2017 



                                                          Adres  : Renata Rogólska
                                                                         PR & Management BlogStar 
                                                                              ul Aksamitna 35
                                                                       02-287 Warszawa
                                                                   

                                         

10 komentarzy:

  1. Krzysztof Wieszczek SUPER aktor i zwycięzca z Agnieszką Kaczorowską edycji w Tańcu z Gwiazdami - GRATULACJE :-)
    Choć ja czekam na swój autograf od Krzyśka
    Zapraszam na moją stronę: http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Na pewno niebawem dostaniesz.pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratki ! ;)
    http://jackautographspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/02/178-agnieszka-jochymek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń