środa, 8 marca 2017

Dorota Kamińska

Dzisiaj  dzień kobiet , więc  wszystkiego  najlepszego kobietki. Na dzień  kobiet dostałam  autograf od wspaniałej kobiety ;) 


Dorota Kamińska (ur. 7 czerwca 1955 w Warszawie) – polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna.

Powszechną popularność przyniosła jej rola Mai Weber, klientki fitness clubu w sitcomie Fitness Club (1994–1995) oraz postać Renaty Lemańskiej, szefowej OPZ w serialu Polsatu Fala zbrodni (2003–2008). Za kreację matki Tani w dramacie Pręgi (2004) otrzymała nominację do nagrody Orła w kategorii najlepsza drugoplanowa rola kobieca.


W 2013 po raz pierwszy wystąpiła w Teatrze Kamienica u boku brata – Emiliana Kamińskiego w sztuce pt. Porwanie Sabinek (premiera 8 czerwca 2013 r. w Teatrze Kamienica).






Bardzo panią Dorotę polubiłam w serialu,,zostać miss ''polski serial obyczajowy, emitowany w telewizji Polsat od 1 września 2001 do 29 czerwca 2003. Serial pokazywał losy uczestniczek wyborów w konkursie piękności. Fabuła obfitowała w liczne wątki romantyczne i kryminalne.

Potem  zaczęłam  oglądać  serial  Fala  Zbrodni  i  to  w tym  serialu  bardzo  pokochałam postać pani Doroty, jest  wspaniała  kobietką  i autograf  zaliczam  z pewnością do  wymarzonych.


                               Pierwszy raz  pisałam  do  teatru  Kamienica  ,  ale niestety  długo  nie dostawałam  odpowiedzi ,więc  postanowiłam jeszcze raz  wywołać  zdjęcie  i  wysłałam tym razem  do  serialu  Klan.


                                     wysłałam : 21.02.2017 
                                      dostałam :  8.03.2017  




                                            adres : TriPlan Serial ,, Klan''
                                                              ul.Wołodyjowskiego 64 
                                                               02-764 Warszawa 
                                                                 

18 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Wpadnij do mnie! :
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/03/246-ondrej-duda.html

    OdpowiedzUsuń
  2. też pisałam kiedyś do Pani Doroty na adres teatru Kamienica i nic nie dostałam, więc spróbuje wysłać do produkcji ,, Klan " też bardzo lubię Panią Dorotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/03/181-dorota-slezak.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    Zapraszam do mnie
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/02/keke.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2017/03/evelyn-insam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki ! ;)
    http://jackautographspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń